زمان ارسال آثار به جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند تمدید شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علی رمضانی در این باره گفت: زمان ثبت‌نام و بارگذاری آثار در جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند تا آخر ساعت امروز تمدید شد.

وی ادامه داد: نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند از سوی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اهداف برگزاری این جشنواره را جربان سازی و بستر سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی، تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان، ایجاد زمینه تحرک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی بخش ذکر کرد.

رمضانی تاکید کرد ایجاد فضای همدلی، هم افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت بین معلمان،   شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای دانش، بینش و مهارت‌های آنان، ارج گذاری و معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های علمی، ادبی و هنری معلمان،از دیگر أهداف این جشنواره است.

وی از دیگر أهداف این جشنواره را توسعه و تعمیق فعالیت‌های جمعی و گروهی و جذب حداکثری معلمان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری،  فراگیر سازی و مردمی کردن فعالیت‌های فرهنگی و هنری معلمان، استفاده از ظرفیت معلمان هنرمند در راستای اهداف برنامه درس ملی و فعالیت‌های تربیتی و  تکریم و نکوداشت معلمان هنرمند به عنوان سرمایه‌های معنوی و ارزشمند نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگی ، هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش همچنین شاخه‌های جشنواره جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمند را آفرینش های ادبی،  نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه و  هنرهای تجسمی اعلام کرد.

رمضانی اعلام کرد معلمان تمام دوره‌های تحصیلی شاغل در آموزش و پرورش (رسمی، پیمانی، قراردادی، حق التدریس)، تمامی کارکنان و کارشناسان اداری، مدیران، معاونان، مربیان، مشاوران تربیتی تحصیلی و شغلی و  معلمان مدارس غیر دولتی  می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی یادآور شد: داوطلبان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات به سایت http://artistteachers.ir/ مراجعه کنند و همچنین  کانال این جشنواره به آدرس artistteachers@ در شبکه شاد قابل دسترس است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا