دانش پژوهان تیم ملی المپیاد ریاضی ایران وارد تایلند شدند

بهزاد صولتیان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در گفتگو با خبرنگار سیناپرس با اعلام این مطلب گفت:  پنجاه و ششمین دوره از المپیاد جهانی ریاضی طی روزهای سیزدهم تا بیست و پنجم تیرماه در شهر جیانگ مای کشور تایلند برگزار می شود.

وی افزود: فربد اکباتانی، امین بهجتی، علی دائی نبی، علی صیادی و مجتبی زارع بیدکی از شهر تهران و آریا حلاوتی از کرمان اعضای تیم المیپاد جهانی دانش آموزی ریاضی ایران را تشکیل می دهند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه دانش پژوهان جوان ادامه داد: در این دوره دکتر عرفان صلواتی به عنوان سرپرست اول، دکتر کسری علیشاهی سرپرست دوم و دکتر مرتضی سقفیان به عنوان ناظر علمی تیم المپیاد جهانی دانش آموزی ایران را همراهی می کنند.

به گفته وی از نکات قابل توجه این دوره، کسب مدال طلای دوباره علی دائی نبی در مسابقات کشوری امسال مانند سال گذشته است که موفق به حضور در تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی شده است.

به گزارش سیناپرس، سال گذشته تیم ملی المپیاد دانش آموزان ریاضی که در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار شد موفق به کسب چهار مدال نقره و دو برنز شده بود.

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا