اساتید جوان در زمینه علوم شناختی فرصت مطالعاتی دریافت می‌کنند

 ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این فرصت را به اعضای هیات علمی جوانی که حداقل درجه استادیاری و دارای مدرک Ph.D و یا معادل آن در حوزه های مرتبط با علوم و فناوری های شناختی باشند اعطا می کند.

از شروط دیگر اعطای این فرصت این است که افراد عضو هیات علمی تمام وقت یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حداکثر ۵ سال سابقه عضویت هیات علمی و داشتن پیشینه فعالیت علمی در حوزه علوم و فناوری های اشناختی باشند.

حداکثر سن متقاضیان این فرصت نباید بیش از ۴۰ سال باشد. این فرصت در اختیار اعضایی قرار خواهد گرفت که طرح مقدماتی فرصت مطالعاتی مد نظر خود را در راستای اولویتهای ستاد تعریف کنند.افراد متقاضی برای دریافت این فرصت باید با مراجعه به کارتابل شخصی خود در روی سایت ستاد علوم شناختی به آدرس www.cogc.ir و انتخاب فرصت مطالعاتی استادیاران ، فرم طرح مقدماتی فرصت مطالعاتی مورد نظر خود را تکمیل کرده و حداکثر تا تاریخ ۱۷ مرداد ماه ۹۴ در روی کارتابل شخصی خود به همراه دیگر مدارک بارگذاری کنند.

این فرصت مطالعاتی، هزینه‌های سفر و اقامت استادیاران را مطابق با آیین نامه وزارتین برای اعطای بورسیه تحصیلی کوتاه مدت و بلند مدت، به منظور تکمیل طرح تحقیقاتی خود در یکی از مراکز تحقیقاتی برتر جهان تأمین خواهد کرد.

در صورت تصویب طرح مقدماتی ارائه شده درکمیته مشترک داوری ستاد، فرصتی ۶ ماهه در اختیار اعضای هیات علمی جوان جهت ارائه مدارک تکمیلی مرحله دوم بر طبق آیین نامه قرار خواهد گرفت. همچنین ستاد آمادگی دارد در مورد فرصتهای مطالعاتی موجود در دانشگاه‌های برتر دنیا در حوزه‌ علوم و فناوری‌های شناختی، مشاوره‌های تخصصی لازم را به اساتید و دانشجویانی که طرح تحقیق آنها به تصویب رسیده باشد، ارائه کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا