سرمایه گذاری غول فناوری اروپا در چین

در این رویداد دو خودروی الکتریکی و بیش از 20 محصول الکتریکی دیجیتال رونمایی شده و در کنار آن  طی مراسم  بزرگداشت 10 سالگی شرکت ABB Xiamen Smart Technology Co.، مجموعه ای از همایش ها و سمینارها در طول هفته برگزار می شود که در آن به موضوعات حمل و نقل پایدار، ساختمان های هوشمند، انرژی الکتریکی و انرژی هوشمند پرداخته می شود.

در همین رابطه برناردینو رگاتزونی، سفیر سوئیس در چین، اعلام کرد: این همکاری استراتژیک با محوریت نوآوری بین سوئیس و چین به طور فزاینده ای شکل خواهد گرفت و من امیدوارم که شرکت های دو کشور  بتوانند از فرصت های موجود استفاده کرده و به رشد و توسعه این فناوری ها ادامه دهند.

گفته می شود این غول پیشرو در فناوری های الکتریکی اروپا در نظر دارد به منظور توسعه بازارهای آسیایی خود برای ارائه خدمات دیجیتال هوشمندانه ، از نیروی کار و زیرساخت های چین استفاده کند.

شرکت اروپایی ABB ، یک گروه نیرو و اتوماسیون سوئیسی با ۱۵ هزار کارمند است که در 28 شرکت مستقر در بیش از 130 شهر در گوشه و کنار جهان به فعالیت مشغول هستند. به این ترتیب در ادامه شاهد خواهیم بود که این شرکت فعالیت های تجاری مختلفی را که شامل تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات هستند در چین انجام می دهد.

مترجم: مریم عالمی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا