سالیانه ۷۷ هزار تن قطعات فولادی و چدنی تولید می شود

حبیب‌الله اردشیر بهرستاقی از محققان این طرح گفت: ما با اتکا به تخصص نیروی انسانی تحصیل‌کرده توانستیم سالانه بیش از ۷۷ هزار تن ریخته‌گری قطعات چدنی و فولادی و ۲۰۰ هزار تن مقاطع فولادی تولید کنیم.

وی تامین نیاز صنایع به محصولات و قطعات فولادی را از زمینه‌های تحقیقاتی این شرکت دانش‌بنیان نام برد و یادآور شد: همه تولیدات این شرکت با استفاده از ماشین‌آلات مدرن و به‌ روز دنیا و با هدف افزایش کیفیت و کارائی با بالاترین استاندارد جهانی ارائه می‌شود.

بهرستاقی قطعات ایمنی و فوق ایمنی صنایع خودرو، تولید و مونتاژ اکسل کامل خودرو، قطعات موتور، قطعات مورد نیاز در صنایع شیمیایی و راه‌سازی و معادن، نفت، گاز و پتروشیمی، آب، فاضلاب را از محصولات دانش‌بنیان این شرکت دانست و خاطر نشان کرد: برای ذوب‌سازی، فرآیند تولید از کوره‌های القایی الکتروترم و یونکر با ظرفیت‌های بالا استفاده می‌شود و همچنین نگهداری ذوب در هولدر ۱۶ و ۵۰ تنی و ذوب‌ریزی با اتوپورینگ‌های یونکر ۶ و ۱۲ تنی و ذوب‌ریز اتوماتیک HWS نصب شده روی خطوط قالب‌گیری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه دانش‌بنیان ما با بهره‌گیری از نیروی انسانی مجرب و توانمند و همچنین تجهیزات و امکانات مناسب و به‌روز دنیا، همه فرآیندهای مرتبط با کیفیت محصول تمام شده را کنترل و پایش می‌کند. ضمن اینکه کلیه قطعات تولیدشده در این مجموعه تحت بازرسی صد در صد آزمون‌های تخصصی برای اطمینان از ساختار مناسب قرار می‌گیرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا