آخرین مهلت ارسال مقاله به سومین کنفرانس ملی کارآفرینی

سومین کنفرانس ملی کارآفرینی با هدف گردهم آمدن محققان حوزه کارآفرینی و کسب وکارهای نوین برای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و کاربردی در این زمینه در روزهای ۳و۴ دی‌ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

مدل‌های آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌ها، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اعضای هیات علمی، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب و کارهای نوین و دانش‌بنیان و بررسی الگوها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این کنفرانس است.

استادان، دانشجویان، متخصصان و دست اندرکاران حوزه کارآفرینی و اشتغال تا ۱۵ آبان‌ماه سال جاری فرصت دارند با ارسال مقالات علمی و پژوهشی خود در محورهای ذکر شده در این رویداد دو روزه شرکت کنند.

این رویداد طی روزهای ۳ و ۴ دی ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد و دانشجویان، اعضای هیات علمی، محققان، مسئولان نهادهای دولتی و غیردولتی مرتبط با کارآفرینی و اشتغال و مدیران شرکت های نوپا و فعالان حوزه کسب و کار و کارآفرینان از جمله مخاطبان اصلی آن هستند. همچنین با توجه به اینکه تمرکز اصلی کنفرانس بر مسئله آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌ها است، برنامه‌ریزان دروس و رشته‌های دانشگاهی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌ها از مخاطبین ویژه این کنفرانس خواهند بود.

همچنین ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین، سیاست‌گذاری آموزش کارآفرینی و مبانی فلسفی یادگیری در آموزش کارآفرینانه، آموزش کارآفرینی اجتماعی/ کارآفرینی سازمان، رویکرد آموزش‌های برخط و آمیخته، تئوری‌های پداگوژیک در آموزش کارآفرینی، تاثیر جنسیت در آموزش کارآفرینی، آموزش دهندگان (Educators)/ و آموزش آموزش دهندگان (Teacher Education)، روش‌های نوین آموزش کارآفرینی، ارزش‌ها و اخلاق در آموزش کارآفرینی، آموزش کارآفرینی برای دانشجویان رشته‌های غیر مدیریت و کسب و کار، آموزش نوجوانان/ دانش آموزان در حوزه کارآفرینی، نوآوری‌هایی در تاثیرگذاری، منابع آموزشی، سنجش و ارزیابی آموزش کارآفرینی و منتورشیپ/ کوچینگ در حوزه کارآفرینی محورهای سومین کنفرانس ملی کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، ۱۵ آبان‎ماه ۱۳۹۹ آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این کنفرانس اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت http://entconf.sharif.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا