ستاری از شرکت دانش بنیان استان البرز بازدید کرد

سورنا ستاری روز سه شنبه دوم فروردین در بازدید از یک شرکت دانش بنیان استان البرز در شهرک صنعتی بهارستان گفت: اکنون پیش‌بینی‌ها برای پیک بعدی شیوع بیماری ویروسی کرونا که در فصل پاییز است صورت گرفته و به شرکت‌های دانش بنیان فعال در این زمینه کمک می‌کنیم که  به اندازه کافی مجهز باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دانش بنیان استان البرز ادامه داد: اکنون هر دو هفته یکبار به این استان سفر داریم و به دلیل حجم شرکت‌های دانش بنیانی که درآن شاهدیم این استان فعالیت‌های خوبی در حوزه بیوتکنولوژی دارد.

ستاری گفت: شرکت‌های دانش بنیانی که در زمینه بیماری کرونا فعالیت دارند طرح‌های بزرگی در استان البرز دارند که تا یک الی دو ماه آینده اتفاقات خوبی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در همین شرکتی که امروز مورد بازدید قرار گرفته فعالیت‌های خوبی در حوزه تجهیزات بیمارستانی و تامین نیازهای خانگی انجام شده به طوری که که تولیدات این شرکت چندین برابر شده است.

ستاری گفت: استاندار البرز عنایت ویژه‌ای به توسعه شرکت‌های دانش بنیان در استان دارد و امید است با تداوم و استمرار این حمایت شاهد باشیم که محور توسعه استان بر همین اساس باشد.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا