نامگذاری سال 2015 به نام مخابرات و فناوری اطلاعات: محرک های نوآوری

به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، متن پیام هولین ژائو، دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات در سال 2015 به شرح ذیل به نگارش در آمده است:

امسال، سال 2015، گویای صد و پنجاهمین سالگرد تأسیس اتحادیه جهانی مخابرات است. از سال 1865، که اتحادیه جهانی مخابرات تأسیس شد، تا کنون این اتحادیه شهرت اش رابه عنوان یکی از قوی ترین و کارآمدترین سازمان های جهان به اثبات رسانده است.

اتحادیه جهانی مخابرات فعالیت خود را در نقش نهاد تخصصی سازمان ملل متحد و قدیمی ترین عضو آن ادامه داده و برای پرداختن به امور روزآمد مخابراتی و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی جهان به تلاش خود ادامه خواهد داد.

تاریخچه شایان توجه این اتحادیه، نقش درخشان خود را در عمل، با مرتبط ساختن جهان به پیشرفته ترین و نوآورانه ترین ابزارهای ارتباطی، از تلگراف گرفته تا فناوری های باند پهن اینترنت و موبایل به نمایش می گذارد و ما شاهدیم که این فناوری ها امکان برقراری ارتباط همگان را در هر جا و هر زمان با دوستان، خانواده، رفقا و حتی اشیاء بی جان فراهم ساخته اند.

همانگونه که ما با بزرگداشت یکصد و پنجاهمین سالگرد تأسیس اتحادیه، به دستاوردهای گذشته خود با غرور نگاه می کنیم، با پاسخگویی به تحولات پر شتاب فضای جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات، به آینده نیز می نگریم .

نوآوری های برآمده و سرچشمه گرفته از فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی و اجرای این فناوری ها، تمام عرصه های زندگی ما را فرا گرفته است. فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی عوامل شکل دهی دستور کار توسعه و دستیابی به اهدافمان در راستای توسعه پایدار پس از سال 2015 نیز هستند.

در طول سال 2015 ، رویدادهایی را ساماندهی خواهیم کرد تا فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی را به عنوان محرک های نوآوری، هم در داخل اتحادیه جهانی مخابرات و هم در سرتاسر جهان پر رنگتر از پیش برای بزرگداشت این نقطه تحول و صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس به نمایش در آورند.

اینجانب از شما( اعضای اتحادیه) دعوت به عمل می آورم تا همگام با ما مراسم برگزار کرده و در این رویدادها مشارکت نمایید؛ افزون بر این، از شما خواهانم، حمایت و کمک های خود را در راستای برآورده ساختن پایبندی مان به مرتبط ساختن همه در سرتاسر جهان ارایه کنید.

من از صمیم قلب در بزرگداشت صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس اتحادیه جهانی مخابرات، سال پرباری را برایتان آرزو دارم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا