نوکیا 8 اولین گوشی غیر گوگلی مجهز به اندروید اوریو 8.1 لقب گرفت

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شرکت HMD Global بار دیگر تعهد خود نسبت به عرضه بروزرسانی برای گوشی های هوشمند تولیدی با برند نوکیا را نشان داد. مدیر ارشد تولید این کمپانی، Juho Sarvikas، در حساب توییتری خود عرضه رسمی اندروید اوریو 8.1 برای گوشی نوکیا 8 را اعلام کرد.

شرکت HMD Global قبل از پایان سال 2017 میلادی اندروید اوریو را برای نوکیا 8 عرضه کرد و بعد آن نیز شاهد عرضه نسخه های بتا اندروید 8.1 برای این دستگاه بودیم. عرضه آپدیت اندروید اوریو 8.1 برای این دستگاه باعث می شود که نوکیا 8 تبدیل به اولین گوشی هوشمند غیر گوگلی مجهز به این نسخه از سیستم عامل اندروید شود.

بر اساس گزارشات کاربران این دستگاه، بروزرسانی جدید حجمی برابر با 1.6 گیگابایت داشته و شماره مدل آن برابر با V4.84A است. در حالی که نسخه 8.1 تغییر چندانی را نسبت به نسخه 8.0 تجربه نمی کند ولی شاهد چند ویژگی مثبت جزئی در آن هستیم. برای مثال می توان به نمایش میزان شارژ باتری دستگاه های بلوتوثی مجهز به گوشی هوشمند با اندروید 8.1 اشاره کرد.

در این آپدیت پچ امنیتی ماه فوریه گوگل نیز قرار دارد. تنها چند ساعت از عرضه این بروزرسانی زمان می گذرد بنابراین کاربران برای دریافت این نسخه از اندروید بر روی دستگاه خود باید مقداری صبور باشند. برخی از صاحبان گوشی نوکیا 8 اعلام کرده اند که بعد از ریست دستگاه خود قادر به دریافت این بروزرسانی شده اند.

نمایشگاه MWC 2018 در آینده نزدیک برگزار خواهد شد و با توجه به عرضه اندروید اوریو 8.1 برای نوکیا 8، شرکت HMD Global تمامی تمرکزش را بر روی محصولات جدید خود در این نمایشگاه خواهد گذاشت. انتظار می رود در این نمایشگاه شاهد رونمایی از نوکیا 7 پلاس و نوکیا 8 سیروکو باشیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا