از هواوی P11 در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی نخواهد شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،سامسونگ به صورت رسمی تایید کرده که در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ که ماه آینده برگزار می‌ شود از جدیدترین پرچمداران خود یعنی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس رونمایی می کند.

گزارشات جدید منتشر شده به این موضوع اشاره دارند که شرکت های ال جی و هواوی برای جلوگیری از مقابله با محصولات جدید سامسونگ، پرچمداران خود را در این نمایشگاه معرفی نمی کنند.

به نظر می رسد هواوی نسل آینده پرچمداران خود را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نکند. بر اساس شایعات، گوشی های سری هواوی P11 در مراسمی جداگانه در ماه آوریل در اروپا معرفی می شوند. به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC امسال هواوی از تبلت های جدید خود رونمایی کند.

علاوه بر معرفی گلکسی S9 در‌ نمایشگاه MWC، مواردی دیگر در معرفی دیر هنگام هواوی P11 دخیل هستند. گزارشات به مشکلات فروش دستگاه های هواوی در خاک آمریکا، تاخیر در تامین چیپست ها و برنامه هواوی برای بهبود کیفیت دوربین P11 اشاره می کنند.

برخلاف سال گذشته که در این نمایشگاه سامسونگ از تبلت گلکسی Tab S3، ال جی از گوشی هوشمند G6 و هواوی از محصولات سری P10 رونمایی کرد، به نظر می رسد امسال تنها شاهد معرفی پرچمداران سامسونگ باشیم.

بر اساس شایعات، گلکسی S9 و S9 پلاس از طراحی مشابه با نسل کنونی خود بهره می برند و دارای صفحه نمایش بدون حاشیه هستند. قدرت این دستگاه ها را با توجه به کشوری که در آن عرضه می شوند، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ تامین می کنند. گلکسی S9 به یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری مجهز می شود در حالی که برادر بزرگترش دارای دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا