شواهدی بررسیدن فرازمینی ها به زمین وجود دارد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا، الیزاندو در مصاحبه ای با برنامه 'اوت فرانت' سی ان ان گفت: شواهد متقاعد کننده ای نشان می دهد که ما تنها نیستیم.
روزنامه نیویورک تایمز پیش از این جزئیات یک عملیات افشا شده ای را منتشر کرد که نشان می‌داد وزارت دفاع آمریکا برای شناسایی و رهگیری یوفوها و هرگونه شی ناشناس پرنده‌ای در آسمان به مدت 5 سال از 2007 تا 2012، مبلغی در حدود 22 میلیون دلار هزینه کرده است و تنها تعداد کمی از مقامات بالارتبه آمریکایی از این برنامه خبر داشته‌اند.
سی ان ان ادامه داد:این برنامه پس ازپایان حمایت های مالی در سال 2012 به پایان رسید. با این وجود، استعفای «لوئیس الیزوندو» از وزارت دفاع آمریکا، موجب شده تا این برنامه مورد توجه قرار گیرد.
این افسر با سابقه اطلاعاتی که مسئول پیشبرد پروژه شناسایی یوفوها بوده، در ماه اکتبر در حالی از سمت خود کناره‌گیری کرد که معتقد بود این برنامه تحت رهبری اش جدی گرفته نشده است.
الیزوندو اعلام کرد که نمی تواند به جای دولت صحبت کند اما قویا تایید می کندکه شواهدی وجود داشته و وی را متقاعد کرده که شاید یک سفینه فرازمینی به کره زمین آمده باشد.
الیزوندو با اشاره به مشاهده این اشیا پرنده گفت: این اشیا پرنده که البته ما آن ها را اینطور می نامیم، هیچ کدام از خصوصیات آن ها با ابداعات آمریکا یا هیچ کشور خارجی و چیزی که حداقل ما از آن خبر داریم، مطابقت ندارد.
او افزود که این برنامه در تلاش بود تا چیزی که از طریق ابزارهای پیشرفته یا مشاهدات عینی دیده شده، را شناسایی کند و در صورتی که این اطلاعات تهدید بالقوه ای را برای امنیت ملی داشته باشد، سپس آن را تایید کند.
مقام سابق پنتاگون اظهار داشت: آن ها اشیای پرنده غیر عادی را شناسایی کردند که ظاهرا قوانین آیرودینامیک را نقض می کرد.این اشیا هیچ خدمات پرواز و هیچ نیروی محرکه مشخصی ندارند و مانور آن ها فشاری فراتر از فشار نیروی گرانش بر یک انسان (نهایت نیروی گرانش که یک انسان سالم می تواند تحمل کند) یا موجود زنده است.
به نوشته سی ان ان: گزارش تایمز در مورد برنامه تحقیقاتی دولت آمریکا بر روی یوفو شامل ویدئوهایی است که خلبانان در آن اظهار می کنند که در حال مشاهده شی عجیبی هستند.
رایان الکساندر یک عضو سازمان غیر حزبی نظارت بر بودجه فدرال در مورد این برنامه و هدر دادن پول برای این برنامه ابراز تاسف کرد و گفت: خیلی احمقانه است که 22 میلیون دلار برای تحقیق بر روی یوفوها هزینه کنیم. خلبان ها همیشه چیزهایی می بینند که نمی توانند آن ها را تشخیص دهند و ما باید آن اشیا را مورد بررسی قرار دهیم. در حال حاضر اولویت ما برای امنیت ملی تحقیق راجع به یوفوها نیست.
پس از استعفای الیزاندو از وزارت دفاع، وی برای کار به شرکتی رفت که در حوزه رازهای دولتی و اشیا ناشناخته تحقیقات انجام می دهد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا