واقفین در توسعه علم و فناوری همت کنند

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، بهرام بادکو در همایش وقف، علم و فناوری که امروز (۳۰ آبان) با حضور مدیرکل و جمعی از مسوولان اوقاف و امور خیریه استان در سالن شهید نوروز نژاد پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را دور هم جمع شدن برای همفکری جهت شناخت ظرفیت‌های تعامل بین وقف و حوزه علم و فناوری عنوان و ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نوع جلسات بتواند باعث ثمرات بیشتر در جامعه شود.
وی افزود: با توجه به پیچیدگی‌های جامعه امروزی نسبت به جوامع گذشته ضرورت دارد واقفین در توسعه علم و فناوری بیش از پیش همت کنند.

بادکو با تاکید بر اهمیت و جایگاه وقف در آموزه‌های دینی، اظهار کرد: باید با هماهنگی لازم برنامه‌ریزی جهت بهره‌مندی حوزه علم و فناوری از ظرفیت‌های وقف صورت پذیرد.

رییس جهاددانشگاهی کرمانشاه در ادامه با اشاره به فعالیت های پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: پارک علم و فناوری کرمانشاه به دنبال عدالت و برخورداری همه افراد صاحب ایده از این امکانات است و امیدواریم دانشجویان و فارغ‌التحصیلان بیشتری بتوانند از امتیازات آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: هم‌اکنون در شهرستان‌های کنگاور، سنقر و کلیایی، روانسر، اسلام‌آباد غرب و سرپل ذهاب و کرمانشاه مرکز رشد و در شهرستان‌های صحنه و دالاهو کانون شکوفایی خلاقیت داریم.

بادکو، سپس با اشاره به اتمام کار اسکلت فاز اول برج فناوری کرمانشاه، اظهار کرد: فاز اول این پروژه 20 هزار متر مربع زیربنا داشته و در تلاشیم که ظرف دو سال تکمیل شود.

رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه اضافه کرد: در صورت تکمیل این پروژه هزار دانش آموخته بخش خصوصی در این برج مشغول به کار خواهند شد.

بادکو گفت: چهار هزار متر فضای کارگاهی در منطقه چشمه سفید کرمانشاه در دست تجهیز است که از سوی استانداری بصورت امانی برای مدت 10 سال در اختیار پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان قرار خواهد گرفت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا