رودستر ویژه تسلا در سال 2020 عرضه خواهد شد

شرکت تسلا روز گذشته یکی از مهم‌ترین نشست‌های خود را تجربه کرد. در این نشست شاهد معرفی طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی از سوی این شرکت بودیم ولی در میان تمامی این موارد، محصولی ویژه وجود داشت که بیشترین توجه را به خود جلب کرد. تسلا به‌تازگی یک خودروی رودستر را معرفی کرده است که می‌تواند استفاده از خودروهای الکتریکی را کاملا متحول سازد.

این خودروی ویژه می‌تواند با یک بار شارژ باتری 200 کیلووات ساعتی خود، مسافت باورنکردنی 620 مایل یا 992 کیلومتر را طی کند. شرکت تسلا در مراسم معرفی این خودرو، با اشاره به این موضوع گفت که با یک بار شارژ این خودرو می‌توان فاصله بین لس‌آنجلس تا سان‌فرانسیسکو را سفر کرد.

این خودرو ازنظر شتاب نیز یکی از برترین محصولات الکتریکی این شرکت است و می‌تواند در مدت‌زمان 8.9 ثانیه از سرعت صفر به‌سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین سرعت نهایی این خودرو نیز در نوع خود منحصربه‌فرد است و سرعت نهایی آن نیز 400 کیلومتر در ثانیه است.

یکی از مواردی که موجب شده است که خودرو توجه زیادی را به خود جلب کند این است که این خودرو امکان سفر چهارنفره را به همراه می‌آورد و به همین دلیل نیز یک رودستر ویژه است. این محصول با قیمت 200 هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد و اگر بخواهید از هم‌اکنون برای خرید آن اقدام کنید، باید هزینه 50 هزار دلاری برای رزرو کردن جایگاه خود پرداخت کنید.

البته تعداد 1000 مدل از این محصول نیز با نام مدل ویژه مؤسسین ساخته می‌شود که قیمت آن‌ها 250 هزار دلار خواهد بود. همچنین تعدادی از کسانی که رقم 50 هزار دلار را پرداخت کرده‌اند می‌توانند یک رانندگی آزمایشی با مدل آزمایشی این محصول را تجربه کنند.

منبع: Gizmodo

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا