ویرایش فیلم با لرزاندن گوشی هوشمند

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دوربین TomTom Bandit آخرین ورژن دوربین‌های لرزشی است که به وسیله شرکت‌های شناخته شده در صنعت GPS، با استفاده از سنسورهایی که در داخل آن کار گذاشته‌اند، ساخته شده است.

این دوربین‌ها قادرند علاوه بر ثبت اطلاعات در تصاویر ویدئویی، به صورت اتوماتیک، لحظاتی را در هر فیلم ثبت می‌شوند را به صورت بسته‌بندی در آورده و با استفاده از کارکرد لرزش برای ویرایش ("shake to edit") پکیج‌های قطعات فیلم را ویرایش کرده و برای کاربر پخش كند.

دوربین TomTom Bandit از یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک لنز  پهن استفاده می‌کند، و از طراحی شبیه به شکل استوانه برخوردار است. این مدل دوربین شبیه به دوربین‌های Contour, Panasonic   HX-A1  Sony Action Cam Mini است؛ که در حالی که هیچ مانیتوری برای قالب بندی تصاویر ندارند، از یک صفحه نمایشگرتنظیمات برای نشان دادن چگونگی تنظیمات استفاده می‌کند.
 

اين دوربین ضد آب است و قادر است تا عمق 50 متری بدون نیاز به پوشش اضافی، کار خود را انجام دهد؛ تنها یکی از نیازهایی که دارد این است که لازم است برای آن لنز مخصوص غواصی نصب شود.

کیفیت تصاویر آن تا رزولوشن 4k نیز قابلیت ارتقا را دارد و می‌تواند در هر ثانیه 15 فرم عکس را ضبط کند و این میزان فریم با کاهش کیفیت رزولوشن کاهش پیدا می‌کند. مثلا با کیفیت 2.7k میزان فریمی که می تواند ضبط کند به 30 تا در هر ثانیه می‌رسد؛ همچنین با کیفیت FULL HD 1080 پیکسلی مي‌تواند 60 فریم را در هر ثانیه ضبط كند.

استفاده مفید این نوع دوربین برای کاربران این است که با option لرزش برای ویرایش میتوان قطعات فلیم را به هر نحو که مورد دلخواه کاربر است پخش کرد. کاربران میتوانند با قیمتی حدود 500 دلار آن را تهیه كند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا