جدیدترین فبلت سونی با اندروید اوریو به بازار می‌آید !

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،مشخصات این مدل در سایت GFXBench منتشر شده است. این سایت مشخصات موبایل‌های ناشناخته را در اختیار عموم قرار می‌دهد و دستگاه‌ها را بنا بر مشخصاتی که دارند، رتبه‌بندی می‌کند. در این سایت آمده است؛ این مدل از مشخصات بسیار پیشرفته‌ای برخوردار نیست.

این محصول جدید که در دسته‌بندی فبلت ها قرار گرفته، صفحه‌نمایشی ۶ اینچی و full HD دارد. با وجود اینکه فبلت جدید سونی پرچم‌دار شرکت سونی محسوب نمی‌شود اما پردازنده آن ۸ هسته‌ای و اسنپ دراگون ۶۳۰ ساخت کوالکام است.

گفته می‌شود، رم این دستگاه ۴ و حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت است. بنا بر اطلاعات این سایت، دوربین‌های این مدل ۲۱ و ۱۵ مگاپیکسل است و هردو قابلیت ضبط تصاویر ۴K را نیز دارند. لازم به ذکر است، این دستگاه، پس از مدل‌های Xperia XZ1 و Xperia XZ1 Compact، سومین موبایل سونی است که با سیستم‌عامل اندروید اوریو به بازار عرضه می‌شود.

گفتنی است؛ هنوز از زمان عرضه فبلت جدید سونی خبری در دست نیست و احتمال اینکه این مدل تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه نشود نیز وجود دارد. مشتریان سونی امیدوارند این شرکت از این پس، موبایل‌های خود را با قاب باریک‌تری طراحی و به بازار عرضه کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا