استقبال بی نظیر متقاضیان در سامانه ثبت نام آزمون استخدام

اولین آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دانش  بنیان به صورت اینترنتی،مهرماه برگزار می شود. در نشست خبری این آزمون،توضیحات جامعی درباره فرایند و نحوه برگزاری آن ارائه شد.امروز اطلاعیه ای مبنی بر زمانبندی ثبت نام، توسط دبیرخانه آزمون منتشر شده است.

نشست خبری اولین آزمون استخدامی شرکت های دانش بنیان،13 شهریور ماه در سالن کنفرانس معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، برگزار شد. در آن نشست، درباره اهداف ونحوه شکل گیری وبرگزاری آزمون، توضیحات جامع وکاملی، توسط مسئولان برگزار کننده و رئیس شورای سیاستگذاری آزمون ارائه شد.

این آزمون قرار است در 5مرحله (ثبت نام اینترنتی، برگزاری آزمون مرحله اول، اعلام نتایج مرحله اول، برگزاری آزمون مرحله دوم و اعلان نتایج نهایی) از اواخر مهر ماه 96 برگزار شود.

ثبت نام  آزمون به صورت اینترنتی، از 14 شهریور آغاز شده و تا 28 شهریور ادامه دارد. طبق اطلاعیه ای، که امروز توسط دبیر خانه آزمون،منتشر شده است ،متقاضیان می توانند تا ساعت 12 پنجشنبه 23 شهریور،اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام آزمون، ثبت کنند.

نکته مهم و قابل توجه این است که ثبت نام آزمون تا 26 شهریور، صرفا به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان می توانند از طریق سایت ثبت نام به نشانی www.inre.ir برای تکمیل و ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا