هواپیماهای بدون سرنشین به اینترنت متصل می شوند

شرکت DJI که یکی از شرکت های  مشهور و پیشرو در طراحی و ساخت هواپیماهای بدون سرنشین محسوب شده و در کشور چین قرار دارد ، به طور رسمی خبر از آغاز همکاری با شرکت اینترنتی Youku-Tudou داد . هدف نهائی از انجام این پروژه ، ارائه امکانات جدید و خدمات ویژه به مصرف کنندکان و مشتریان هواپیماهای بدون سرنشین اعلام شده است .

بر اساس اطلاعات منتشر شده در رابطه با این امکانات جدید ، شرکت اینترنتی Youku-Tudou مسئولیت ارائه و تدارک دیدن امکان اتصال مستقیم به اینترنت و بارگذاری تصاویر و ویدئو های دریافت شده از دوربین های موجود در هواپیماهای بدون سرنشین را با سرعت زیاد در اینترنت فراهم می کند . برای انجام این منظور ، یک کانال اختصاصی به این امر اختصاص داده شده است .

بر اساس این قرارداد ، ویدئوهای پر بازدید که دارای درامد بالائی خواهند بود ، بخشی از سود خود را با وب سایت میزبان شریک خواهند شد . در این کانال مخصوص اینترنتی ، همچنین اطلاعاتی در مورد محصولات مختلف هواپیماهای بدون سرنشین شرکت DJI و آموزش عملکرد و استفاده از آن ها نیز به کاربران ارائه می شود .

لازم به توضیح است که در این وب سایت جدید با قابلیت های ویژه فوق ، شرکت علی بابا جهت اشتراک گذاری ویدئو ها همکاری داشته و از طریق سیستم Alipay می توان پرداختی ها را انجام داد . از سوی دیگر اطلاعات مربوط به گردشگری و سفر نیز از سوی وب سایت Qyer.com در این شبکه اینترنتی ، برای کاربران مهیا شده است .

در همین زمینه اندی پن Andy Pan معاون شرکت سازنده هواپیماهای بدون سرنشین DJI اعلام کرد : " این همکاری می تواند در توسعه ساختار شبکه آنتن های هوائی و ویدئوئی در کشور چین مفید باشد . "

لازم به توضیح است که شرکت چینی DJI که در سال 2006 میلادی تاسیس شده است ، اصلی ترین شرکت سازنده هواپیماهای بدون سرنشین در سراسر دنیا محسوب شده و در حال حاضر نزدیک به 70 درصد از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده و بیش از هشتاد درصد از محصولات این شرکت در خارج از کشور چین به فروش می رسند .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا