حضور پررنگ محققان ایرانی در اجلاس منطقه ای نمک زدایی

اجلاس تخصصی، کارگاه و نمایشگاه فناوری نمک زدایی چشم­­انداز همکاری­های کشورهای عضو IORA» به همت مرکز نمک­ زدایی چین (Institute of Seawater Desalination & Multipurpose Utilization, SOA) و با همکاری مرکز منطقه ای علوم و انتقال فناوری اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IORA RCSTT) و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از 15 تا 20 اردیبهشت 1394 در شهر تیانجین کشور چین برگزار می شود.

در این اجلاس نمایندگانی از 14 کشور استرالیا، تانزانیا، بنگلادش، سریلانکا، سنگاپور، تایلند، کنیا، یمن، جمهوری اسلامی ایران، مالزی، ماداگاسکار، موزامبیک، سیشل و آفریقای جنوبی شرکت خواهند کرد که در میان آنها جمهوری اسلامی ایران با 85 نفر ثبت نامی، بیشترین تعداد متقاضی را از میان بخشهای دولتی و خصوصی برای حضور در اجلاس دارد.

ثبت نام شدگان بخش دولتی از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، وزارت نیرو، مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری، سازمان حفاظت محیط زیست، دانشگاه تربیت مدرس و پژوهشگاه صنعت نفت و دیگر مراکز مرتبط هستند.
شرکت کنندگان مراکز خصوصی نیز در بخش نمایشگاه اجلاس حضور خواهند یافت و دستاوردهای برجسته خود را در این زمینه ارائه می کنند.
در حال حاضر از حدود 24 نفر از بخش دولتی و خصوصی از کشور جمهوری اسلامی ایران برای حضور در این اجلاس منطقه ای دعوت به عمل آمده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا