بررسی چالش‌های سوخت پاک و پیل سوختی در دانشگاه تهران

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، امید توکلی دبیر چهارمین کنفرانس هیدروژن و پیل سوختی تامین منابع و تنوع سبد انرژی را یکی از دغدغه امروز کشورها دانست و گفت: علاوه بر آن توجه اساسی به مسائل زیست محیطی و تغییر اقلیم از جمله موضوعات مطرح در کنوانسیون ها، پروتکل‌ها و نشست‌های جهانی است

وی با اشاره به ضرورت توجه به انرژی پاک و سبز ادامه داد: فناوری‌ها و صنایع وابسته به آن به ویژه پیل سوختی ضمن پدید آوردن منابع انرژی پایدار، کارکردهای ویژه آینده از جمله ماشین‌های هیدروژنی و الکتریکی و تولید الکتریسیته پایدار و سبز را نوید می‌دهند.

توکلی خاطر نشان کرد: بر این اساس چهارمین کنفرانس هیدروژن و پیل سوختی در روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دبیر این چهارمین کنفرانس هیدروژن و پیل سوختی با بیان اینکه این کنفرانس با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، اضافه کرد: کاربردهای هیدروژن و پیل سوختی، طراحی، ساخت و یکپارچه‌سازی پیل سوختی، مدل سازی و شبیه سازی سیستم‌های هیدروژن و پیل سوختی، چالش‌ها و راهبردهای توسعه فناوری پیل‌های سوختی و هیدروژن در ایران و جهان از جمله محورهای این کنفرانس هستند.

به گفته وی مقالات برگزیده این کنفرانس روز 30 فروردین ماه اعلام می‌شوند و علاقه‌مندان برای حضور در این کنفرانس تا 5 اردیبهشت ماه برای ثبت نام مهلت دارند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا