سومین کنگره انجمن مهندسی صوتیات ایران فردا برگزار می شود

 اعضای هیات علمی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها، دانشجویان، صنعتگران و کارشناسانی که به هر شکل با علوم، فنون و کاربردهای صوتیات در ارتباط هستند، مخاطبان اصلی سومین کنگره انجمن مهندسی صوتیات ایران خواهند بود.

جوّ صوتیات، زیست‌صوتیّات، آواصوتیّات، زمین‌صوتیّات، آوافیزیک، آواشیمی، صوتیّات محاسباتی، موج‌دیس‌ها، سازه صوتیّات، جاذب‌های صوتی و روان‌صوتیات، محورهای تخصصی این کنگره ملی را تشکیل می دهد.
انجمن مهندسی صوتیات ایران به‌ منظور گسترش، پیشبرد، ارتقای علمی و پرورش نیروهای متخصص در زمینه صوتیات با ایجاد و بهبود زیرساختهای آموزشی- پژوهشی مبتنی بر فرهنگ پارسی- اسلامی، در سال 1390 در قالب یک موسسه غیرانتفاعی تأسیس شد.
انجام تحقیقات علمی و فناورانه در سطح ملی و بین‌المللی بین محققان و متخصصان فعال در زمینه صوتیّات، همکاری با بخش‌ها و مراکز اجرایی، علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری در زمینه ارزیابی، بازنگری و اجرای طرح‌ها، ترغیب و حمایت از پژوهشگران در جهت اهداف انجمن، ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌ای و نظارتی، تهیه، تدوین و تأیید استانداردهای ملی در زمینه‌ صوتیات، برگزاری گردهمایی‌های علمی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و انتشارات علمی در فضای حقیقی و چندرسانه‌ای از جمله مهمترین اهدافیست که در این انجمن دنبال می‌شود.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن مهندسی صوتیات ایران به نشانیhttp://aesi.ir‌ و برای ثبت نام در سومین کنگره انجمن مهندسی صوتیات ایران به نشانی http://asi2017.ae.sharif.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا