برنده اسکار طراحی سال 2019 مشخص شد

Huawei CloudLink Board که محصولی از بخش «ارتباطات سازمانی» هواوی است، به عنوان برنده مراسم iF Design Award امسال شناخته شد؛ مراسمی که از آن به عنوان اسکار طراحی هم یاد می‌شود. این محصول که یک دستگاه «حضور از راه دور مشارکتی» (Collaborative Telepresence)‌ است، به خاطر سبکی، زیبایی، طراحی یکپارچه (all-in-one)، ظاهر مینی‌مال و تاکید روی سه ویژگی کارایی، قدرت و هیجان برنده دو جایزه از این مراسم شده است.

دستگاه Huawei CloudLink Board ویدیوکنفرانس همکاری تعاملی، پروژکتور بی سیم و ابزارهای دیگر را در هم ادغام کرده و از طریق کنترل صدا، پخش هوشمند، تشخیص چهره و دیگر تکنولوژی‌های مربوط به هوش مصنوعی، شرکت‌کنندگان در جلسه را با  تجربه جدیدی از ملاقات از راه دور آشنا می‌کند. می‌توان گفت با این دستگاه ویدیوکنفرانس‌ها وارد دوران هوشمندی می‌شوند.

دستگاه Huawei CloudLink Board به طراحی مینی‌مالیستی و کاربرپسند، تجربه‌ای بی‌دردسر و کاربری ساده و موثر، اهمیت می‌دهد. این محصول جدید مفهوم کارایی، قدرت و هیجان را در طراحی تعاملی نرم افزاری خود لحاظ کرده‌ است و علاوه بر اینکه چارچوب همیشگی تعاملات راحت و کارآمد را رعایت کرده، منابع متعدد محتوایی و طراحی جدید را نیز به این چارچوب اضافه کرده است؛ طراحی که کاربر را به حرکت و مشارکت دعوت می‌کند.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا