فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی پرورش گیاه

دومین کنفرانس بین المللی پرورش گیاه با عنوان کامل II. International Plant Breeding Congress در روزهای اول تا پنجم نوامبر سال 2015 برابر با دهم تا چهاردهم آبان ماه سال 1394 به مدت پنج روز در شهر آنتالیای ترکیه برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  .

لازم به توضیح است اتحادیه پرورش دهندگان گیاه  ترکیه (Plant Breeders Union of Turkey) این کنفرانس را سازماندهی کرده و از پژوهشگران، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، مهندسان کشاورزی ، کشاورزان ، متخصصان و کارشناسان این حوزه دعوت می کند تا با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند . این کنگره سه مبحث کلی ، محصولات زراعی ، محصولات باغی و محصولات روغنی و پروتئینی را در نظر گرفته و اصلاح نباتات ، ژنتیک مولکولی و مهندسی ژنتیک ، بیوتکنولوژی و ژنومیک را پوشش خواهد داد .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است . برخی از این عناوین که این کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت ، عبارت اند از :

  • اصلاح نباتات  Plant Breeding
  • ژنتیک مولکولی و بیوتکنولوژی  Molecular Genetics and Biotechnology
  • مهندسی ژنتیک و ژنومیک  Genetic Engineering and Genomics
  • منابع ژنتیکی برای اصلاح نباتات  Genetic Resources for Plant Breeding
  • محصولات روغنی و پروتئینی Oil and Protein Crops

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به آدرس الکترونیکی abstract@intpbc2015.org ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ سی و یکم جولای سال 2015 برابر با نهم مرداد ماه سال 1394 اعلام شده و علاقمندان می توانند تا تاریخ سی ام اکتبر سال 2015 برابر با هشتم آبان ماه سال 1394 نسبت به ثبت نام در این کنفرانس اقدام کنند .  

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://www.intpbc2015.org/ قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا