فراخوان مقاله نخستین همایش علوم‌ انسانی و حکمت ‌اسلامی

همایش ملی «علوم انسانی و حکمت اسلامی» از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری دانشگاه­‌های مختلف کشور، مجمع عالی حکمت اسلامی، مجمع عالی علوم انسانی اسلامی و مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه در آبان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

توجه به ظرفیت‌های حکمت اسلامی برای تعالی روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، تعلیم و تربیت، علوم سیاسی، علوم اقتصادی، مدیریت، فقه و حقوق، فرهنگ و تمدن، هنر، ادبیات، خانواده و فضای مجازی مورد در این همایش توجه قرار گرفته است. محورهای این همایش از این قرار است:

۱- حکمت اسلامی و تعالی روان‌شناسی ۲- حکمت اسلامی و تعالی جامعه‌شناسی ۳- حکمت اسلامی و تعالی تعلیم و تربیت ۴- حکمت اسلامی و تعالی علوم سیاسی ۵- حکمت اسلامی و تعالی علوم اقتصادی ۶- حکمت اسلامی و تعالی مدیریت ۷-  حکمت اسلامی و تعالی فقه و حقوق ۸-  حکمت اسلامی و ادبیات و زبان‌شناسی ۹-  حکمت اسلامی و تعالی هنر ۱۰- حکمت در تعالی فرهنگ و تمدن اسلامی ۱۱- حکمت اسلامی و تعالی خانواده ۱۲- حکمت اسلامی و تعالی فضای مجازی ۱۳-حکمت اسلامی و تعالی شهرسازی و معماری.

مهلت در نظر گرفته شده برای ارسال مقاله به این همایش 30 اردیبهشت ماه اعلام شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وبگاه و سامانه این همایش با آدرس http://hikmah.iau.ir نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود اقدام کنند. مقالات این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا