تیم مهندسی اندروید O ،در تاریخ ۱۹جولای (۲۸ تیرماه) نشست علمی رسمی خواهند داشت

به گزارش سیناپرس به نقل از مجله پلازا، اندروید Android O نام نسخه‌ی هشتم سیستم عامل محبوب گوگل برای گوشی‌های هوشمند است.

این تیم تحقیقاتی اعلام کرده است که در این نشست می خواهد به صورت متمرکز درباره مهندسی پلت فرم صحبت کند و توضیحات فنی بدهد.

باید گفت که گوگل هنوز علت نامگذاری نام اندروید O  را به صورت رسمی اعلام نکرده است. تا مدت ها تصور می شد که حرف O در آخرین نسخه اندروید به یک شیرینی معروف به نام Oreo (اوریو) اشاره داشته باشد. در حقیقت نامگذاری اندروید ۴.۴ به KitKat و عقد قرارداد میان این کمپانی و گوگل در سال ۲۰۱۳ عاملی بود تا دیگران تصور کنند که همین رویه برای نامگذاری اندروید O نیز تکرار خواهد شد. حال هنوز مشخص نیست این حدس و گمان ها درست است یا خیر ؟

شاید این نشست بتواند شک و تردیدها را درباره نسخه بعدی سیستم عامل اندروید برطرف سازد. البته باید گفت نشست های این چنینی امری مرسوم است و معمولا برخی شرکت ها چنین نشست هایی را تحت عان نشست AMA  به معنی از من درباره هر چیزی بپرس (Ask Me Anything)  برگزار می کنند. شایان ذکر است که اندروید نوقا در  پایان ماه ژوئن سال گذشته معرفی شد. اندروید مارشملو نیز در ماه اوت سال گذشته معرفی شد.

سوالات این نشست باید فنی و مربوط به آخرین ویژگی های خاص  سیستم عامل اندروید O  باشد. روز چهارشنبه این نشست برگزار خواهد شد و اطلاعات خوبی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

اندروید O با ویژگی‌های بسیار جذابی همچون قابلیت تصویر در تصویر، نقطه‌های اطلاع رسانی، بهبود عملکرد باتری، حالت پر شدن خودکار فرم‌ها و … یکی از مهم‌ترین ویرایش‌های سیستم عامل اندروید خواهد بود.

این شرکت همچنین خاطرنشان ساخت که احتمالا به زودی محصولات جدیدتری به بازار عرضه خواهد کرد و در تابستان امسال هنوز این شرکت حرف هایی برای گفتن دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا