ثبت بیش از 6500 شکایت از اپراتورهای اینترنتی

این روزها شکایت از اپراتورهای اینترنتی بسیار زیاد شده است. بسیاری از کاربران از کاهش سریع حجم مصرفی شکایت دارند. بسیاری از کاربران هم از این‌که شکایت آن‌ها از اپراتورها به جایی برسند، ناامید هستند، اما گزارش جدید رگولاتوری نشان می‌دهد، این شکایت‌ها ممکن است نتیجه‌ای داشته باشد. معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد که عملکرد دارندگان پروانه‌ی شبکه‌ی ارتباطات ثابت (FCP)  براساس پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان، در سامانه‌ی ۱۹۵ بررسی می‌شود. همچنین جدول میزان بیشترین و کمترین شکایات از اپراتورهای مختلف، منتشر شده است.

این سازمان اطلاع‌رسانی کرد که از سه ماهه‌ی آخر سال 95 ، تعداد شکایات و نیز وضعیت رسیدگی دارندگان پروانه به شکایت‌ها، در سامانه‌ی 195 بررسی شده است. این اقدام در جهت شفاف‌سازی و ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتریان و افزایش رضایت آن‌ها و همچنین ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از جانب دارندگان پروانه است.

بر اساس این بررسی‌ها، در سه ماهه‌ی آخر سال 95، در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعداد 6543 شکایت به ثبت رسیده است که بالغ بر 98 درصد آن‌ها ( یعنی تعداد6427 )، مورد رسیدگی لازم و پاسخ‌گویی از طرف دارندگان پروانه قرار گرفته‌اند.

طبق اعلام رگولاتوری، در سال 96 نیز بررسی‌های فصلی، به همین منوال ادامه خواهد داشت و وضعیت پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات مشتریان بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

تحلیل‌های انجام شده نشان می‌دهند که شرکتهای «حلما‌گستر خاورمیانه»، «آریا‌رسانه تدبیر» و «لایزر» به ترتیب کمترین درصد تعداد شکایت را نسبت به تعداد مشترکین‌شان داشته‌اند.

جدول وضعیت رسیدگی به شکایات دارندگان پروانه ( FCP) را از اینجا دریافت کنید.

غزال غضنفری

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا