انعقاد چند تفاهم نامه در راستای برگزاری برنامه پیش شتاب دهی رویش‌تِک

برنامه پیش شتاب دهی رویش تک توسط مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی و با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید رجایی6 بهمن تا 7 اسفند طی 21 نیم‌روز کاری توسط مرکز رشد رویش در تهران برگزار می شود.

مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی (رویش) در راستای برگزاری هر چه موثرتر این رویداد و استفاده از مشاوره‌های افراد توانمند، اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز و انجمن‌های مرتبط نموده است.

گفتنی است، از تفاهم‌نامه قابل اشاره می توان به همکاری با انجمن بلاک چین سازمانی، شتابدهنده آی تِک، جامعه آزاد رایانش ابری، مرکز آموزش نیرا سیستم، شتاب‌دهنده دیموند، باشگاه کارآفرینی تیوان وکارخانه نوآوری‌های وی در زمینه حمایت و اطلاع‌رسانی رویداد به مخاطبین و فرآیندهای منتورینگ و مربی‌گری اشاره نمود.

از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه، ایجاد بستر مناسب جهت شناسایی، جذب و رشد ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های مرتبط با فناوری‌های راهبردی و اولویت‌دار ملی و ارتقای مهارت‌های موردنیاز تیم‌ها و استارتاپ‌ها  در این حوزه‌ها می‌باشد.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88930150 داخلی 441 تماس حاصل کرد و یا به سایت www.rooyesh.ir مراجعه نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا