گزارش تصویری از رقابت های بین المللی سایبری

در مراسم پایانی آژانس پروژه های تحقیقات پیشرفته دفاعی ایالات متحده آمریکا با عنوان U.S. Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA) ، هفت طرح نهائی انتخاب شده و معرفی شدند.

این طرح ها که همگی در زمینه طراحی کامپیوتر و امنیت شبکه ارائه شده اند توسط تیم های مختلف هکر های اخلاق مدار که با هدف شناسائی حفره های امنیتی و برطرف کردن آن ها فعالیت می کنند، ارائه شده است.

این طرح ها که همگی در زمینه طراحی کامپیوتر و امنیت شبکه ارائه شده اند توسط تیم های مختلف هکر های اخلاق مدار که با هدف شناسائی حفره های امنیتی و برطرف کردن آن ها فعالیت می کنند، ارائه شده است. این برنامه در حاشیه مراسم کنفرانس جهانی هکرها با عنوان هکرهای کلاه سیاه ایالات متحده آمریکا – 2016 Black Hat USA 2016 conference  به میزبانی لاس وگاس برگزار شد. بر اساس اعلام مسئولان برگذار کننده این مراسم، برندگان نهائی این رقابت ها به مرحله بعدی یعنی رقابت های جهانی بهترین هکرها با عنوان world's best human hackers in DEF CON's annual "Capture the Flag" (CTF) اعزام خواهند شد.

در این مراسم، تیم پیتسبورگ Pittsburgh-based team با نام ForAllSecure با سیستم کامپیوتری ویژه ای به نام Mayhem به عنوان برندگان این رقابت انتخاب شده و جوایز خود را دریافت کردند.

انجمن هکرهای کلاه سیاه در سال 1997 میلادی و توسط جمعیت بین المللی InfoSec تاسیس شد. کنفرانس فوق الذکر، یکی از مهمترین و سطح بالا ترین رویدادهای مرتبط با امنیت شبکه و اطلاعات در جهان محسوب می شود. گفتنی است در این کنفرانس بیش از 11 هزار نفر از متخصصین شبکه ، امنیت شبکه و هکرهایی از سراسر جهان مشارکت داشته اند.

منبع: news.xinhua

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا