مشهد؛ میزبان جشنواره منطقه‌اي رويش خاوران

پهلواني در گفت وگو با ایسنا، افزود: اختراعاتی كه پس از نام نویسی و شرکت در جشنواره‌های مذکور به تأیید هیات داوران برسند، می‌توانند از تسهیلات بنیاد برای طی  مسیر توانمندسازی اختراع‌های برگزیده بهره مند شوند.

وی در ادامه از برگزاري جشنواره منطقه‌اي رويش خاوران كه به ميزباني بنياد نخبگان استان خراسان رضوي در تاريخ 29 و 30 تيرماه در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد، خبر داد.

پهلوانی تاکید کرد: مخترعان استان سيستان و بلوچستان مي‌توانند بدون هيچ گونه سقف و محدوديتي در جشنواره رويش خاوران در شهر مقدس مشهد شركت کنند و اختراع خود را در رقابتي سالم مورد ارزيابي قرار دهند.

وي افزود: در جشنواره اختراعات رويش كوير كه در سال قبل به ميزباني بنياد نخبگان استان سيستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، از 13 طرح برگزيده بوسيله هيات داوران بنياد ملي نخبگان، تعداد 5 طرح مربوط به مخترعان استان سيستان و بلوچستان بود كه نشان دهنده پتانسيل بالاي استان در حوزه اختراعات است.

پهلوانی در پايان تصريح كرد:  افراد علاقمند و واجد شرايط جهت شركت در جشنواره رويش خاوران مي توانند تا تاريخ 8 تیرماه سالجاری با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني بنياد نخبگان استان خراسان رضوي در سامانه نام نويسي جشنواره به آدرس sabtenam.bmn.ir ثبت نام کرده و جهت كسب اطلاعات بيشتر نيز مي توانند به وبگاه بنياد نخبگان استان سيستان و بلوچستان به آدرس sb.bmn.ir مراجعه و يا با شماره تلفن 33223545-054 تماس حاصل کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا