درخواست همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت از سازمان حفاظت محیط زیست برای گسترش فیبر نوری

محمود خسروی روز سه شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری حفاظت محیط زیست و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل این وزارتخانه افزود: گسترش فیبر نوری در برخی نقاط نیازمند اجازه سازمان حفاظت محیط زیست است.

وی ابراز امیدواری کرد این سازمان همکاری لازم را داشته باشد زیرا این همکاری در نهایت به حفظ محیط زیست کمک خواهد کرد.
وی، گسترش فیبر نوری در همه نقاط کشور را عاملی برای گسترش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در کشور دانست و خاطرنشان ساخت: افزایش سطح آی.سی.تی در کشور راهکار مناسبی برای رسیدن به محیط زیست پاک است زیرا آی.سی.تی مهمترین عامل برای کاهش مصرف منابع طبیعی است.
خسروی به برگزاری انتخابات اخیر در کشور که با کمترین میزان مصرف کاغذ همراه بود اشاره کرد و افزود: افزایش میزان دسترسی مردم به فناوری های ارتباطی در این انتخابات نشان داد با مراجعه بیشتر مردم به این فناوری ها، مصرف کاغذ کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت متولی اصلی گسترش زیرساخت های ارتباطی کشور است، تاکید کرد: گسترش زیرساخت های ارتباطی در برخی نقاط منوط به موافقیت سازمان حفاظت محیط زیست است که امید می رود این سازمان همکاری لازم را داشته باشد.
وی تاکید کرد: استفاده از آی.سی.تی که فناوری سبز است در نهایت حفاظت محیط زیست را آسان تر خواهد ساخت.
مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان حفاظت محیط زیست ایران با حضور محمود واعظی و معصومه ابتکار در محل وزارت ارتباطات برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا