پسابرجام فرصتی برای انتقال دانش فنی به ایران است

اسماعیل قادری فر در حاشیه جشنواره سیمرغ در گفت‌وگو باایسنا، با اشاره به اینکه برگزاری نخستین جشنواره هوانوردی سیمرغ در شهرستان سیمرغ شهر شهید کشوری و سرداران و بزرگانی که در این کشور افتخار‌آفرینی کردند فرصت خوبی است تا جدای از یادآوری یاد شهدا با توسعه فناوری و کسب و کار بتوانیم کشور را به پیش ببریم، اظهار کرد: دستاوردهای خوبی توسط این شرکت‌ها با محصولات فناورانه که بازار خوبی در جهان دارد می‌توان به پیشرفت منطقه کمک کرد.

قادری‌فر با بیان اینکه تلاش می کنیم تا با برندهای موجود، شرکت‌های دانش‌ بنیان را در بازار داخلی گسترش دهیم، افزود: تلاش خواهیم کرد تا عرصه را برای این محصولات فناورانه که اکثرا از خارج کشور وارد می شوند فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه پسا تحریم و پسا برجام فرصت خوبی برای انتقال تکنولوژی و دانش فنی به کشور است، اظهار کرد: باید از این فرصت برای ایجاد رقابت در بازارهای کشور در حوزه محصولات دانش‌بنیان استفاده کنیم. این مسؤول تأکید کرد: باید فرصت پسا تحریم و برجام را به بازار فناوری تبدیل کرده و دانش فنی را وارد کشور کنیم. در دوره پسا تحریم و پسا برجام باید شکوفایی اقتصادی و عرصه مبادلات فنی بیشتر از گذشته باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا