پنتاگون مشاهده اشیا ناشناس پرنده را تایید کرد

به گزارش سیناپرس، سال ها است که بحث بشقاب پرنده ها و اشیا ناشناس پرنده در گوشه و کنار جهان داغ بوده و گزارش های غیر رسمی متعددی در این رابطه نقل شده است اما به نظر می رسد این بار قضیه تا حدی جدی تر باشد زیرا  به تازگی تصاویر ۹ بشقاب پرنده که توسط رادار یکی از کشتی های نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا ثبت شده است، مورد تائید قرار گرفت.

سخنگوی پنتاگون در این رابطه به خبرنگاران اعلام کرد: من می توانم تأیید کنم ویدئویی که شما هم مشاهده کردید توسط پرسنل نیروی دریایی گرفته شده است و گروه ویژه پدیده های هویتی ناشناس (UAPTF)  در حال بررسی و مطالعه این اشیا پرنده جهت شناسایی و یافتن منشا آن ها است.

به گزارش سیناپرس، این ویدئو توسط کشتی های جنگی نیروی دریایی ایالات متحده در پانزدهم جولای سال ۲۰۱۹ ضبط شده و تصاویر راداری فوق بر اساس اطلاعات الکترواپتیکی، نشان دهنده حضور تعدادی شی پرنده ناشناس و شبیه به بشقاب پرنده در منطقه نظامی ممنوعه سن دیگو است.
این ویدئو برای نخستین بار توسط فیلمساز تحقیقاتی جرمی کوربل در بیست و هفتم می سال جاری منتشر شده و وی ادعا می کند که این  ویدئوی چهل و سه ثانیه ای هرگزپیش از این منتشر نشده است.

در این ویدئو تعدادی شی پرنده ناشناس و غیرمعمول دیده می شود که از طریق رادار ضبط شده اند.  داده های الکترواپتیک ، فناوری هدایت کننده راداری است که معمولاً در هواپیماها ، کشتی ها و پایگاه های زمینی و با هدف تحت نظر داشتن تردد هواپیماها در آسمان  نصب می شود.

در این ویدیو ، صدای یک اپراتور شنیده می شود که اشیا پرنده فوق را مشاهده کرده و از میزان سرعت ان ها ابراز شگفتی می کند. در ادامه وی با چرخش سریع این اشیا مواجه شده و سپس این اشیا ناپدید می شوند.

جرمی کوربل (JeremyCorbell)، یکی از خدمه حاضر در این کشتی در رابطه با مشاهده فوق گفت:  این چشمگیرترین مدرکی است که تا کنون در رابطه با بشقاب پرنده ها شاهد بودیم. این رویداد بیش از یک ساعت طول کشید و سپس به طور ناگهانی تمام تماس ها از بین رفتند. ما هرگز نتوانستیم تشخیص دهیم که این اشیا از کجا آمده و به کجا عزیمت کرده اند. 

به گزارش سیناپرس، کوربل ادعا می کند  که در واقع چهارده بشقاب پرنده در این حادثه حضور داشتند که در فیلم هایی ضبط شده است که به گفته وی علنی نخواهند شد. وی همچنین خاطرنشان کرد از آنجا که برخی از این اشیا از سیستم ردیابی ناپدید شده اند ، می توان احتمال داد که تعداد آن ها بسیار بیشتر باشد. این خدمه نیروی دریایی ارتش ایالات متحده آمریکا اعتقاد دارد این اشیا ناشناس احتمالاً به دلیل غوطه ور شدن در آب و یا رفتن به ارتفاعی فراتر از قابلیت تشخیص رادار، دیگر ردیابی نشده اند.

کوربل همچنین خاطرنشان کرد: این نوع تأیید اطلاعات بین پلتفرمی از داده های حسگر منحصر به فرد و نادر است. در یک ویدیوی طبقه بندی نشده که قبلا پخش شده بود نیز تصاویری دیده می شود که در آن یک  بشقاب پرنده کروی که  ادعا می شود توسط اعضای نیروی دریایی فیلمبرداری شده ، به دریا رفته و ناپدید می شود.
به هر حال باید منتظر اعلام نتایج رسمی این تحقیقات بود تا مشخص شود آیا به راستی با بشقاب پرنده ها سر و کار داریم یا این اشیا پرنده ناشناس دارای منشا زمینی هستند؟

اگر شماهم  دانسته هایی از UFOها دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

مترجم: زهرا همراز
منبع: theepochtimes

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا