صنایع فرهنگی در انتظار بودجه دولت

پرویز کرمی، دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق در گفتگو با خبرنگار سیناپرس با اشاره به برگزاری نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی گفت: هر چقدر بتوان صنایع فرهنگی، شرکت های خلاق و فناوری های نرم را به جامعه بشناسانیم و معرفی کنیم حمایت جامعه هم  از این شرکت ها بیشتر می شود. در حقیقت اگرقرار است در حوزه صنایع فرهنگی اکوسیستم نوآوری اشتغال زایی را در کشور راه اندازی کنیم و به تبع آن درآمدزایی داشته باشیم، حتما باید به سمت اینگونه نمایشگاه ها برویم تا توانمندی این شرکت ها را هم به مردم و هم به مسوولان معرفی کنیم. 

وی افزود: از آنجایی که این نمایشگاه بیشتر برای آگاهی  مسوولان و نمایندگان مجلس است، هرچقدر تعدد برگزاری اینگونه رویدادها در کشور بیشتر شود آگاهی مردم، مسوولان و نمایندگان مجلس از آنها بیشتر می شود و در نهایت حمایت اجتماعی را به دنبال دارد.

کرمی با اشاره به تاثیری که چنین نمایشگاه هایی در تصمیمات خانه دولت دارد، گفت: نمایشگاه صنایع خلاق در تصمیم گیری نمایندگان مجلس در بحث تخصیص بودجه و لوایح تاثیر زیادی خواهد داشت؛ چراکه هرچقدر این افراد با توانمندی های بومی و ملی صاحبان صنایع خلاق بیشتر آشنا شوند حمایت های آنان هم بیشتر خواهد شد. 
 

گفتگو:فرگل غفاری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا