ویژگی جدید Google Maps کاربران را عصبانی کرد

گوگل به طور مکرر در حال بروزرسانی نرم‌افزار Google Maps است تا جایی که اکنون کار‌های بیشتری نسبت به پیدا کردن مسیر رسیدن از نقطه A به B برای کاربران خود انجام می‌دهد. نقشه‌ها به شما امکان می‌دهند که هر مکانی که دوست دارید برای رفتن، دیدن، سرو غذا و موارد این چنینی پیدا کنید. این نرم‌افزار حتی می‌تواند شما را به مناطقی که در حال انجام آزمایش ویروس کرونا هستند برساند.

در حالی که ممکن است Google Maps یکی از استانداردترین برنامه‌هایی باشد که توسط کاربران تلفن‌های هوشمند iOS یا اندروید پذیرفته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد، قابلیت جدیدی در آن پیدا شده که ممکن است کاربران از آن خوشحال نباشند. آیکون‌های مربعی اکنون در کنار برخی مشاغل از جمله رستوران‌ها یافت می‌شوند. این نماد‌ها در واقع تبلیغاتی هستند که نمی‌توانند از برنامه حذف شوند و هنگام حرکت به سمت مشاغل خاص ظاهر می‌شوند.

هنوز همه کاربران با این قابلیت جدید روبه‌رو نشده‌اند در نتیجه احتمالا گوگل در حال اضافه کردن آن به سیستم خود با استفاده از بروزرسانی سروری است. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد این ویژگی را به آرامی به دستگاه‌های سراسر جهان اضافه کند.

همان‌طور که گفتیم پاسخ کاربران به این آیکون‌ها مثبت نبوده است. یکی از کاربران فضای مجازی نوشت: "چقدر شرم آور است که گوگل تبلیغات را وارد نرم‌افزار‌های خود می‌کند. به نظر نمی‌رسد که گوگل به پول بیشتری احتیاج داشته باشد. "

البته مطمئنا کسی نمی‌خواهد که این شرکت از اضافه کردن قابلیت‌های جدید به برنامه‌های خود دست بکشد. اما متاسفانه به نظر می‌رسد ویژگی جدید Google Maps بیشتر از این که برای کاربران مفید باشد برای گوگل سود دارد. خبر خوب این است که آیکو‌ن‌های تبلیغات به قدری کوچک هستند که شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را نادیده بگیرید. پس از قابلیت‌های بسیاری که تاکنون به Google Maps اضافه شده، به نظر می‌رسد کاربران بتوانند این یک مسئله را نادیده بگیرند. در ضمن این تبلیغات می‌توانند به شما در پیدا کردن مواردی که می‌خواهید کمک کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا