دانشگاه سرمایه هر شهر است

آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه فسا ، با حضور حمیدرضا علومی یزدی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تالار شیخ روزبهان این دانشگاه برگزار شد.  علومی یزدی اظهار داشت: وجود دانشگاه برای یک شهر یک سرمایه است که مسئولان می‌توانند به عنوان یک اتاق فکر و کانون تربیت نیروی متخصص إز این توان تخصصی بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران در تولید علم در خاورمیانه مقام اول را دارا می‌باشد، افزود: وزارت علوم در راستای ارتقای سطح و جایگاه دانشگاه‌ها و ارائه خدمات بهتر علمی و آموزشی، ارتقای شاخص‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌ها اقدام به سامان دهی اموزش عالی کرده است دانشگاه فسا به عنوان یک دانشگاه نوپا و چابک می تواند به عنوان یکی از دانشگاه‌های آماده برأی ارتقاء به نسل چهارم انتخاب شود.
در ادامه مراسم اژدری رئیس پیشین دانشگاه فسا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در دوران مسئولیت خود، از اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.
سپس جمال فتح اللهی سرپرست دانشگاه فسا ضمن تقدیر و تشکر از روسای قبل و کسانی که در راه‌اندازی دانشگاه فسا نقش به‌سزایی داشتند، بر تحقق اقتصاد دانش‌بنیان در دانشگاه مطابق با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد.
در پایان این مراسم که مسئولان شهرستان فسا، اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه فسا نیز حضور داشتند، ضمن معرفی فتح‌اللهی به عنوان سرپرست دانشگاه فسا، از اژدری رئیس پیشین این دانشگاه تقدیر شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا