دانش فنی عمل بازسازی فک و صورت در ایران بومی شده است

دکتر سید محمد اکرمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه دانش بازسازی فک و صورت با استفاده از فناوری پیشرفته در ایران بومی شده است، اظهار داشت: اکنون این دانش در اختیار کشورهای اروپایی و آمریکا است که ما هم به این فناوری دست یافتیم.

وی ادامه داد: با تمهیدات انجام شده، این امکان فراهم شد تا بازسازی صورت و فک بیماران در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت با بهره‌گیری از پزشکان متخصص در قالب یک کار گروهی با حضور ۴ شرکت دانش‌بنیان با مرکزیت مجتمع هلال ایران انجام شود.

اکرمی با اشاره به اینکه قبلاً در حوزه جذب بیماران خارجی یا به عبارتی توریسم درمانی مشکلاتی داشتیم، گفت: بخش عمده این مشکلات مرتفع شده و در کنار ارائه خدمت با حجم انبوه به بیماران ایرانی، آمادگی لازم را برای ارائه خدمات درمانی به بیماران منطقه داریم.

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به اینکه علاوه بر هماهنگی جراحی فک و صورت برای بیماران مجروح جنگی، تصادفات و سرطان، در زمینه‌هایی مانند چشم‌پزشکی، باروری، دندانپزشکی، ژنتیک، سلول درمانی و دیالیز آمادگی ارائه خدمت درمانی با کیفیت وجود دارد، گفت: سعی شده تا بهترین خدمت با حداقل قیمت به بیمار خارجی ارائه شود.

وی بیان داشت: ما در سال به حدود ۲۳۰ هزار بیمار داخلی و حدود یک هزار بیمار خارجی خدمت درمانی ارائه می‌دهیم و آمادگی داریم تا ظرفیت ارائه خدمت به بیماران منطقه را به سه برابر برسانیم.

اکرمی به انجام عمل جراحی بازسازی فک و صورت بیمار عراقی ۳۵ ساله در بیمارستان نورافشار در روز جمعه (۲۶ مهرماه) اشاره کرد و گفت: پژوهشگران ما توانستند محصول با کیفیت مناسب که قابل رقابت با مشابه خارجی است را تولید کنند و بیمارانی که از این خدمت استفاده کردند، کاملاً راضی هستند.

وی افزود: برخی مصدومان حوادث ترافیکی و جنگی و بیماران سرطانی نیاز به این عمل جراحی دارند که با بهره‌گیری از توان پزشکان حاذق و شرکت دانش‌بنیان، ارائه خدمت به آنها امکان‌پذیر است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا