هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی

سیدعلی‌اکبر هاشمی‌راد – معاون دانشجویی فرهنگی، با اعلام این‌خبر گفت: این مسابقات از روز شنبه (دوازدهم مردادماه) سال‌جاری به مدت چهار روز در محل دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی فرهنگی با بیان این‌که برگزاری جلسه‌های توجیهی و کارگاه‌های آموزشی نقش بسیار مهمی در آمادگی شرکت کنندگان دارد؛ افزود: در همین راستا تیرماه سال جاری به منظور آشنایی تیم‌های داوطلب با فرآیندهای برگزاری مناظره و آماده سازی آنها برای شرکت در این رقابت‌، کارگاه‌های آموزشی با حضور منتخبان مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره برگزار گردید.

وی با اشاره به علاقه‌مندی و پتانسیل قابل توجه دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ در این رقابت‌ها، اظهار داشت: سروش، آزادی بیان، شهید آیت، شهید دیالمه، کاف، چمران، طوفان، ساچمه، دیاست، حق پویان، هرمس، تنقیح مناط، فرهنگ و علم، شمس، سخنوران و رادیکال 2 تیم‌های شرکت‌کننده این دانشگاه در هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره خواهند بود.

دکتر هاشمی‌راد همچنین با بیان این‌که مسابقات مرحله مقدماتی این دور از رقابت‌ها دوازدهم و سیزدهم مرداد ماه برگزار خواهد شد،گفت: مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، روز دوشنبه (چهاردهم مردادماه) و مرحله نیمه نهایی و نهایی (پانزدهم مردادماه) با انتخاب دو تیم راه یافته به مسابقات مرحله منطقه‌ای به کار خود پایان خواهد داد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا