بازدید رئیس جهاددانشگاهی از ستفا

 در این بازدید دکتر بادکو، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی و دکتر صالحی مرند، سرپرست دفتر بودجه، تشکیلات و روش‌ها دکتر طیبی را همراهی کردند.

در این بازدید روند اجرای فعالیت‌های این سازمان در حوزه‌های مختلف و در حوزه معاونت توانمندسازی و تحقیقات اشتغال و کارآفرینی تعدادی از طرح‌های در دست اقدام شامل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای ۲۰ هزار نفر در سال ۹۷ و ۹۸ در ۹ استان، مجموعه رویدادهای کارآفرینی، طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین مشاغل خانگی برای ۶۲۰۰ زن سرپرست خانوار در ۲۴ استان کشور، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی در حوزه اشتغال و کار آفرینی، طرح روستای کانونی با همکاری یونیدو، طرح‌های مشترک با شهرداری، طرح‌های مشترک با وزارت دفاع و زیر مجموعه‌ها، سازمان بهزیستی و طرح نظام جامع هدایت شغلی بیان و میزان پیشرفت آنها تشریح شد.

در ادامه طیبی و هیأت همراه از معاونت توسعه سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها و مؤسسات بازدید و از آخرین وضعیت شرکت‌ها و مؤسسات موجود در جهاد دانشگاهی مطلع و از شرکت دانش بنیان جهاد دانشگاهی مستقر در این سازمان بازدید و با مدیر عامل این شرکت گفت و گو کردند.

همچنین رئیس جهاد دانشگاهی و هیأت همراه از حوزه تجاری سازی فناوری پارک‌ها و مراکز رشد بازدید و روند اجرایی طرح‌های در دست اجرا شامل پروژه فاوا، پروژه منش، پروژه فن یوز، پروژه صندوق پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی تشریح شد.

طبق اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، در پایان بازدید طیبی در جلسه جمع بندی تذکرات و تأکیدهای لازم جهت تسریع و دقت بیش از پیش در انجام پروژه‌ها و طرح‌ها به ویژه دو پروژه شرکت دانش بنیان و صندوق پژوهش فناوری را ارائه کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا