تولید شبیه ساز مخازن نفتی

 میثم راضی فر مدیرعامل شرکت دانش بنیان طرح های صنعتی فلورد با اعلام این خبر درباره ویژگی های این طرح گفت: این نمونه می تواند در مقابل دمای 150 درجه و فشار بالا را مقاومت کند و قابلیت انتقال امواج و سیالات را داشته باشد.

وی با اشاره به این که 15 سال برای این پروژه زمان و هزینه صرف شده است، گفت: دنیا به سوی ژئومکانیک و ژئوتکنیک پیش می رود و این بحث، بحث نو و جدیدی است، اظهار کرد: با این تکنولوژی میدان و شرایط مخزن واقعی را شبیه سازی شده است و همه آزمایش ها و تست های لازم برای حصول اطمینان از کیفیت محصول نیز انجام شده است و در حال حاضر به صورت پایلوت در برخی از صنایع مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان طرح های صنعتی فلورد با اشاره به هم افزایی خوب شرکت های مختلف و برندهای صنعتی در پارک علم و فناوری البرز خاطرنشان کرد: با استفاده از امکانات این پارک شرایط خوبی برای موفقیت شرکت و دستاوردهایمان فراهم شده است و برای موفقیت بیشتر و تجاری کردن محصولات در زمینه های مختلف تلاش می کنیم.

وی با اشاره به این که شرکت طرح‌های صنعتی فلورد در زمینه نفت و گاز بحث ژئومکانیک و ژئوتکنیک را دنبال می کند، گفت: این مخازن در صنایع فوق عمیق مثل مخازن نفت، استخراج نفت و در اعماق حفاری را کاربرد دارد.

راضی فر با اشاره به حمایت شرکت های نفتی از تولید این محصول گفت: بازار ما حوزه نفت و گاز و پتروشیمی است و با 25 نیروی فعال برای تولید این محصول و سایر محصولات مورد نیاز پروژه های سدسازی و مخازن مورد نیاز آن ها تلاش می کنیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا