مجموعه درمانی پژوهشکده معتمد ساخته می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا،کیوان مجیدزاده روز پنجشنبه در همایش ارتقا کیفیت زندگی، بهبود یافتگان سرطان سینه در تالار هنر پژوهشکده فرهنگ و هنر فضای فیزیکی فعلی مجموعه درمانی این پژوهشکده را نامناسب دانست و افزود: همکاران ما در این پژوهشکده در تلاش هستند تا با آخرین یافته ها که حاصل فعالیت های علمی جدید است، خدمات مناسب را به مردم ارائه دهند؛ از این رو نیاز است که مجموعه درمانی این پژوهشکده گسترش یابد.
وی گفت: این مرکز درمانی در 15 طبقه و در بنایی به مساحت 10 هزار مترمربع ساخته خواهد شد.
مجیدزاده ادامه داد: هرچند در شرایط فعلی از لحاظ بودجه دچار مشکل هستیم اما تلاش می کنیم این مجموعه را با کمک خیرین و نیکوکاران به اتمام برسانیم.
رئیس پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی به راه اندازی کلینیک های طب فراگیر سرطان در تهران اشاره کرد و گفت: این کلینیک ها همگام با فعالیت های طب مدرن برای درمان بیماران سرطانی در پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی راه اندازی شده اند.
مجیدزاده افزود: طب ایرانی، تغذیه و رژیم درمانی، روان شناسی سرطان، طب تسکینی، درد و لنف ادم، کلینیک های طب فراگیر سرطان هستند که در این مجموع آغاز به فعالیت کردند.
وی با اشاره به اینکه اینگونه کلینیک ها در بهترین مراکز درمانی دنیا ایجاد می شوند، گفت: بیماران می توانند از خدمات این مراکز برای درمان خود استفاده کنند.
همایش ارتقای کیفیت زندگی بهبود یافتگان سرطان با حضور جمعی از مسئولان پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی، بهبود یافتگان و پزشکان در تالار هنر پژوهشکده فرهنگ و هنر برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا