باید گفتمان در بین مسئولان سیاسی نیز انجام شود

دکتر حمیدرضا طیبی افزود: مناظرات دانشجویی این گواه را می‌دهد که اگر در خصوص کلیه مسائل کشورمان کارهای علمی و منطقی خارج از دیدگاه‌های سیاسی خودمان انجام دهیم حتما به نتایج خوبی می رسیم .

وی تاکید کرد:  یکی از دلایل برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی الگوسازی ضرورت گفت و گو بین نخبگان سیاسی،علمی، اجتماعی و فرهنگی در مورد مسائل کشور است که اگر واقعا در خصوص مصالح پیشرفت کشور نخبگان سیاسی ما گرد هم آیند راهکارهای علمی خوبی ارائه می دهند و به پیشرفت های خوبی می رسیم که این موضوع نیاز به برنامه ریزی بلند مدت دارد.

دكتر طیبی تاکید کرد: این حرکت،حرکتی علمی است که باید مسئولین جامعه ازآن استقبال کنند تا این بحث و گفتمان در بین مسئولان سیاسی نیز انجام شود.

وی در پاسخ به خبرنگار سیناپرس در خصوص اینکه آیا جهاددانشگاهی از چنین دانشجویانی در زمینه پیشرفت و بهره بردن از راهکارهای علمی آنها استفاده می کند یا خیر،گفت: اگراین دانشجویان عضو جهاد باشند می توانند متناسب با حوزه های پژوهشی فعالیت ‌کنند و ما نیز حمایت های لازم را می‌کنیم تا بتوانند در آن حوزه ها مطالعه و نتایج مطالعاتشان را ارائه کنند. در غیر این صورت همین مجموعه مناظرات ،مسابقات وهمچنین بحث کتاب سال دانشجویی که از توانمندی های دانشجویان حمایت میکند تا آنها را به جامعه بشناساند نیز نوعی کمک و حمایت است. البته حتما افراد هوشمندی در جامعه وجود دارند که در حال شکار این افراد هستند و ما نیز در صورت شناسایی ازآنها دعوت به همکاری می کنیم.

دکتر طیبی در پاسخ به اینکه موضوع فروش مدرک آموزشی از سوی واحدهای جهاددانشگاهی صخت دارد یا خیر؟ گفت: فروش مدرک از سوی واحدهای جهاد را منتسب به شهرستان ها دانسته بودند که ما تیم هایی فرستادیم اما موردی گواه بر این موضوع تایید نشد اما درخواست داریم اگر مستندات در خصوص این موضوع وجود داشت به ما ارائه شود تا پیگیر باشیم ؛ زیرا این عمل کاملا خلاف خط مشی جهاددانشگاهی است و ما با آن برخورد می‌کنیم.

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا