فراخوان برنامه پیش‌شتاب‌دهی رویش تک

به همت مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی (رویش) و در راستاي تقويت اكوسيستم استارتاپي كشور، رويداد پيش‌‌شتابدهي "رويش‌تِك" با محوريت كشاورزي هوشمند، كاربرد اينترنت اشياء در مديريت منابع آب و كاربرد اينترنت اشياء در مديريت مصرف انرژي و با همکاری معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه شهيد رجايي برگزار مي‌شود.

 این رویداد از تاريخ 6 بهمن الي 7 اسفند ماه سال جاري از ساعت 14 الي 19 طي 21 نيم‌روز كاري برگزار می­شود. از مهم‌ترين اهداف برگزاري اين برنامه، ايجاد بستر مناسب جهت شناسايي، جذب و رشد ايده‌هاي نوآورانه در حوزه‌هاي مرتبط با فناوري‌هاي راهبردي و اولويت‌دار ملي و ارتقاي مهارت‌هاي موردنياز تيم‌ها و استارتاپ‌ها  در اين حوزه‌ها مي‌باشد.

از مزایای حضور در این رویداد، تقویت مهارت های ایجاد یک کسب و کار و پروراندن ایده خود و همچنین ارتباط با افراد خبره و باتجربه این حوزه می­باشد. از دیگر مزایای حضور، بهره مندی از جوایزی است که به تیم های برتر اهدا خواهد شد که یکی از این جوایز امکان استقرار در یک مرکز رشد یا مرکز شتابدهی می­باشد.

لازم به ذکر است مرکز رشد رویش اولین مرکز رشدی است که توسط جهاد دانشگاهی در سال 1382 تأسیس شده و از استارتاپ‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت می­کند. در حال حاضر 15 استارتاپ این حوزه زیرمجموعه رویش هستند.

علاقه ­مندان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 88930150 داخلی 441 تماس بگیرند و از طریق لینک http://rooyesh.ir/INCU/Home/PreRooyeshtech ثبت نام نمایند. آخرین مهلت ثبت نام 22 دی ماه می­باشد.

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا