سمینار مشترک مخابرات و شبکه با همکاری شرکت هواوي

با توجه به گسترش روزافزون ارتباطات و توجه ویژه به تربیت متخصصان در زمینه مخابرات و شبکه،دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری هوآوی اقدام به برگزاری سمیناری تخصصی نمود. این سمینار که با حضور متخصصان حوزه برگزار شد،  دستاوردهای ویژه‌ای برای برگزارکنندگان و شرکت کنندگان به همراه داشت.

هدف از برگزاری سمینار مشترک دپارتمان فناوری اطلاعات مرکز آموزش دانشگاه علم وفرهنگ و نماینده رسمی آموزش شرکت هواوي (نیروی غرب) معرفی دوره ها و بازار کار داخلی و خارجی برای علاقمندان به حوزه شبکه و مخابرات بود.

گفتنی است، قرارداد همکاری میان معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) و شرکت نیروی غرب (NG) که پیش از این به امضای مسئولان رسیده بود، دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 با حضور دکتر سید سعید هاشمی رییس دانشگاه علم و فرهنگ و معاون(سابق) آموزشی جهاد دانشگاهی ،دکتر محمدصادق بیجندی رییس ستفا، مهندس مریم حسینی مدیرعامل شرکت نیروی غرب، دکتر سیف احمدیان و نمایندگانی از شرکت هوآوی، رونمایی و میان مسئولان به تبادل رسید.

براساس این قرارداد، "آموزش های تخصصی اشتغال محور" در حوزه ICT به متقاضیان ارائه شده و مدرک HCNA از سوی شرکت هوآوی به شرکت کنندگان اعطا می شود.این دوره ها در 7 مرکز به صورت پایلوت برگزار می شود که 2 دوره در تهران – سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دانشگاه علم و فرهنگ – برگزار خواهند شد.

آموزش 30 هزار فراگیر، اشتغال آموزش دیدگان، معرفی بازار کار واقعی به آموزش دیدگان، پایه گذاری بسترهای لازم جهت ایجاد گردشگری آموزشی ملی و بین المللی، از جمله اهداف برگزاری دوره های آموزش های تخصصی اشتغال محور در حوزه ICT عنوان شده است.

 

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا