رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی منصوب شد

 منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی مهران گرمه‌ای را به سمت رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی منصوب کرد.

در بخش هایی از حکم وزیر علوم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری به موجب این حکم به سمت رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی منصوب می‌شوید.

امید است با تعامل مؤثر با مدیریت استان و سایر دستگاه‌های اجرایی شرایط مناسب را برای توسعه پارک و حل مشکلات پیش روی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان فراهم آورید و ایجاد روابط مؤثر و هدفمند با دانشگاه‌های استان را برای بهره‌گیری دانشگاهیان از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری در صدر برنامه‌های خود قرار دهید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه جداگانه ای از خدمات علی اصغر پیله‌ور رئیس سابق پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی در زمان تصدی این پارک علمی قدردانی کرد.

 مهران گرمه ای متولد بجنورد، تحصیل کرده دانشگاه علم و صنعت ایران و عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد است. وی در زمینه مدیریت ارتباط با صنعت، پژوهش و آموزش در دانشگاه سابقه فعالیت داشته و ریاست آزمایشگاه تخصصی آپای بجنورد در زمینه امنیت سایبری را در سابقه اجرایی خود دارد.

در سوابق پژوهشی گرمه ای، انتشار مقاله در مجلات معتبر و ارائه مقاله در کنفرانس های بین المللی و تالیفات و ترجمه های متعدد دیده می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا