نمی‌توان بدون کمک مردم مشکلات مالی در زمینه علمی را برطرف کرد

 دکتر حمیدرضا طیبی در حاشیه برگزاری "سومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت" و افتتاح "مجمع خیرین زخم و ترمیم بافت جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران" بیان کرد: ما باید در کشور افراد توسعه یافته تربیت کنیم و این افراد باید علم را تبدیل به فناوری کنند و این فناوری را در جهت حل مشکلات جامعه بکار گیرند.

 

وی اظهار کرد: خوشبختانه در کشور ما به ویژه در حوزه پزشکی این تولید علم و تبدیل آن به فناوری به خوبی مشاهده می‌شود. اما این را باید در نظر داشت که در این زمینه مبحث مالی بسیار مهم است و می‌تواند تولید علم و فناوری را تحت تاثیر قرار دهد. در این مورد حضور مردم به عنوان خیر و استفاده از کمک‌های مالی آنها می‌تواند محققان ما را در انجام تحقیقات علمی و بهبود یافتن هرچه بیشتر بیماران کمک کند.

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، طیبی در پایان تاکید کرد: در کشور ما مشکلات متعددی است اما خیریه‌های تحقیقاتی بسیار می‌توانند در زمینه حل مشکلات درمانی کمک کننده باشند و اگر تبلیغات درست و خوبی در این زمینه انجام شود حتما موفق خواهیم شد چرا که خوشبختانه اعتماد عمومی در خیریه‌های پزشکی وجود دارد و ما با آگاهی دادن به خیرین می‌توانیم با کمک آنها در مسیر حل مشکلات بهداشتی و درمانی قدم برداریم و کمک تمام بیماران آسیب دیده در زمینه زخم و ترمیم بافت باشیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا