آیین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ

این مراسم با حضور پرشور دانش‌آموختگان و خانواده های آنان، رییس، معاونین و اساتید دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر سید سعید هاشمی، ریاست دانشگاه علم و فرهنگ ضمن تبریک به فارغ‌التحصیلان این دانشگاه تأکید کرد: امروز درحالی در جمع دانش‌آموختگان و خانواده‌های آنان هستیم که جوانان عزیزمان را سرافراز و با افتخار، پس از گذراندن دوره‌های آموزشی بدرقه کرده و چشم انتظار موفقیت‌های آنان در آینده هستیم.

دکتر هاشمی افزود: والدین در طول این سال‌ها زحمات زیادی برای فرزندان خود کشیده‌اند و هرچه داریم، از تلاش‌ها و زحمات این عزیزان است. درعین حال، اساتید، مسئولان و کارمندان دانشگاه با همه محدودیت‌ها توانستند بهترین دانش‌آموختگان را تربیت کنند.

ریاست دانشگاه علم و فرهنگ خاطر نشان کرد: (شما جوانان) با کسب دانش و تخصص درحال قدم گذاشتن به جامعه‌ای هستید که بیش از هر زمان دیگری، نیازمند نسل جوان تحصیلکرده است. اکنون به دانش و تخصص مجهز و برای حضور و سودرسانی به جامعه آماده شده‌اید.

دکتر هاشمی افزود: در این مسیر یک نکته اصلی و اساسی وجود دارد و آن، تعهد به اخلاق و انسانیت در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه است. همه ارزش‌ها و تخصص‌ها زمانی ارزش پیدا می‌کند که اخلاق و انسانیت و معنویت وجود داشته باشد.

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ با اجرای گروه موسیقی و استندآپ کمدی "علی مشهدی" ادامه پیدا کرد.

در بخش دیگر آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ، حجه الاسلام شهاب مرادی در سخنانی تاکید کرد: پایان این مقطع تحصیلی و شروع مرحله جدیدی از زندگی و یادگیری را به شما تبریک می‌گویم.

وی افزود: حضور خانواده‌ها در کنار دانشجویان در جشن دانش‌آموختگی و برگزاری این مراسم اتفاق بسیار خوبی است؛ اتفاقی که کمتر در دانشگاه‌ها شاهد آن هستیم و از مسئولان دانشگاه به خصوص دکتر رحیمیان برای برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

حجه الاسلام مرادی ضمن ارائه توصیه‌هایی به جوانان گفت: برای زندگی‌تان برنامه‌ریزی کنید، همراه خانواده باشید، به دنبال کارآفرینی باشید و به موقع ازدواج کنید.

در ادامه برنامه، متن سوگندنامه فارغ‌التحصیلی توسط آرمان گرشاسبی، فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته حقوق و با همراهی دانشجویان فارغ‌التحصیل در حضور دکتر طاهری از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رییس، معاونین، اساتید و خانواده‌های دانش‌آموختگان دانشگاه علم و فرهنگ قرائت شد.

این مراسم با اهدا لوح تقدیر و یادبود به فارغ‌التحصیلان پایان یافت.

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا