ایران1،اسپانیا 1

در سالهای اخیر فناوری های مختلفی به ورزش محبوب فوتبال از جمله کمک داوری های ویدئویی تا گجت های هوشمند پوشیدنی، راه پیدا کرده اند.این بار نیز برخی با استفاده از شبیه‌سازی بازی‌های کامپیوتری، بازی ایران و اسپانیا را پیش بینی کرده اند.البته گفتنی است این‌ اطلاعات صرفاً یک بررسی غیرحرفه‌ای بر اساس شبیه‌سازی مسابقه با بازی‌های کامپیوتری است.

طبق این شبیه سازی نتیجه نهایی بازی ایران و اسپانیا  ۱-۱ مساوی خواهد شد؛ نتیجه‌ای که شاید برای طرفداران تیم ملی ایران بسیار خوش‌بینانه و دلچسب باشد اما چگونگی رقم خوردن این نتیجه نگران‌کننده است.

ایران گل اسپانیا را روی ضربه پنالتی دریافت ‌می‌کند؛ دقیقه ۳۶ با خطای رضائیان روی ایسکو، داور نقطه پنالتی را نشان می‌دهد و اینیستا کار را تمام می‌کند.

اما در طول بازی تیر دروازه ایران و واکنش‌های بیراوند چند موقعیت گل را از اسپانیا می‌گیرند تا در دقیقه ۹۰ در یک ضد حمله سردار آزمون بازی را مساوی می‌کند.

تیم ملی ایران باز هم در ضربات ایستگاهی و ضد حمله موفق، اما در پاس‌کاری تیمی و دقت در ضربات آخر ضعیف کار کرد. از طرف دیگر اسپانیایی‌ها با توجه به سرعت تیمی و فردی بالا و تکنیک بالای حمل توپ بازیکن‌ها ضریب اشتباهات ایران را در دفاع بالا بردند و خطاهای زیادی گرفتند و فرصت‌های زیادی روی ضربات ایستگاهی ایجاد کردند که مهم‌ترین آنها هم ضربه پنالتی در نیمه اول بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا