اپلیکیشن Android Messages با متریال جدید منتشر شد

به گزارش سیناپرس به نقل از دیجیاتو، در نسخه جدید Android Messages علاوه بر تغییرات ظاهری قابلیت‌های جدیدی مثل امکان جستجوی تصاویر گیف و فیلترهای جستجو را هم شاهد هستید. اما مهم‌ترین تغییر، بدون شک متحول شدن رابط کاربری اپلیکیشن بوده است.

اندروید مسیج

گوگل در طراحی جدید حاشیه آبی رنگ رابط کاربری Messages را کنار گذاشته و بیشتر روی یک رابط سفید رنگ، ساده و مینیمالیست متمرکز شده. این اقدام موجب شده که در عین کار در محیطی خلوت و عاری از آیتم‌های در هم ریخته بتوانید ساده‌تر از گذشته به قابلیت‌های اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

فیلترهای جستجوی جدید هم به شما کمک می‌کنند تا به محتوای مد نظرتان (که می‌توانند لینک‌ها، موقعیت‌های جغرافیایی و عکس و ویدیو باشند) راحت‌تر دسترسی داشته و جستجوی ساده‌تری میان آن‌ها انجام بدهید. جستجوگر بومی تصاویر گیف هم به شما کمک می‌کند که هنگام پیام‌رسانی بتوانید احساسات‌تان را به نحو بهتر و ملموس‌تری به طرف مقابل انتقال بدهید.

همچنین در این نسخه گزارش کردن پیام‌های اسپم ارتقاء یافته و حالا می‌توانید با دو بار ضربه روی یک استیکر، آن را به فهرست استیکرهای محبوب‌تان در Android Messages اضافه کنید. نسخه جدید اپلیکیشن هم اکنون در پلی‌استور منتشر شده که می‌توانید همین حالا آن را دانلود کنید.

البته توجه داشته باشید که ممکن است نسخه 3.3 اپلیکیشن هنوز برایتان در دسترس نباشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا