باید به سه رکن آموزشی توجه ویژه شود

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا رجایی دبیر اجرایی جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم برگزاری این جشنواره، اظهارکرد: سیزدهمین دوره جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حالی برگزار می‌شود که در این دوره به سه رکن اعضای هیات علمی، فراگیران و کارکنان به عنوان سه رکن مراکز آموزشی توجه شده است.

وی با بیان اینکه در جشنواره امسال سه تغییر عمده وجود داشته است گفت: تغییر اول این است که مراسم تقدیر و نکوداشت از یکی از اساتید پیشکسوت دانشگاه را خواهیم داشت و دومین مساله استفاده از نظرات فراگیران و دانشجویان در بخش‌های مختلف جشنواره خواهد بود و همچنین تغییر انتخاب شاخص‌ها از فرد به گروه از دیگر تغییرات جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 97 است.

دبیر اجرایی جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، افزود: 25 نفر اساتید برجسته دانشگاه در سال جاری انتخاب شده‌اند که از امسال به بعد در هر دوره از جشنواره از یک نفر از این اساتید تقدیر خواهد شد.

رجایی در ادامه با بیان اینکه از تفاوت‌های دیگر جشنواره امسال مربوط به موقعیت‌های آموزشی مختص بالین است، گفت: در این خصوص نیز با توجه به نظرسنجی‌های صورت گرفته از فراگیران دانشکده‌ پزشکی فعالیت گروه‌های آموزشی امتیاز داده شد که این فعالیت‌ها شامل برگزاری مورنینگ ریپورت، ژورنال کلاب، راند آموزشی، کلاس درس تعاملی و درمانگاه سرپایی بود.

وی در خصوص عمده تغییرات سیزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، خاطرنشان کرد: از فردا کلیه فرم‌های نظرسنجی در سامانه جشنواره آموزشی دانشگاه جهت مشارکت فراگیر در دسترس خواهد بود، چرا که حرکت معاونت آموزشی در جهت ارج نهادن به نظرات افراد خواهد بود.

دبیر اجرایی جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان، اظهارکرد: در این دوره از جشنواره از کارمند نمونه در حوزه آموزش نیز تقدیر به عمل خواهد آمد، زیرا کارمندان نیز از اجزای موثر و مرتبط در حوزه آموزش هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا