مشخصات گوشی ویوو X21 قبل از رونمایی رسمی فاش شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،اکثر مشخصات ویوو X21 لو رفته است. دیروز اسکرین شاتی از اطلاعات این گوشی هوشمند منتشر شد که مشخصات آن را برای ما فاش می کند. این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند آینده خود را در دو نسخه معرفی و روانه بازار کند.

ویوو X21 در نسخه های معمولی و UD معرفی خواهد شد. نسخه معمولی این گوشی هوشمند به سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی مجهز است در حالی که نمونه UD از اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر بهره می برد. این دو نسخه دارای مشخصات فنی یکسانی هستند.

ویوو X21 دارای نمایشگر 6.28 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده که از نسبت تصویر 19:9 بهره می برد. نسبت تصویر 19:9 به معنای وجود برش در نمایشگر این محصولات همانند اوپو R15 است.

قدرت این دستگاه ها را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 تامین می کند. این چیپست دارای 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.2 گیگاهرتز است. این پردازنده را 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. در این گوشی های هوشمند از درگاه کارت حافظه استفاده شده است که از مموری کارت با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت پشتیبانی می کند.

ویوو در این محصولات از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 استفاده کرده است. انرژی این دو دستگاه را باتری 3200 میلی آمپری تامین می کند. از دیگر مشخصات این دو مدل می توان به بلوتوث 5.0، وای فای دو بانده، USB 2.0 و قابلیت بازگشایی قفل دستگاه با استفاده از چهره اشاره کرد.

گوشی ویوو X21 UD در رنگ های مشکی و قرمز در دسترس خریداران قرار می گیرد. نسخه عادی این گوشی هوشمند علاوه بر این دو رنگ، در رنگ سفید نیز عرضه خواهد شد.

یکی از فروشگاه ها در چین این دستگاه ها را برای پیش فروش قرار داده است. در این سایت رندرهای آن ها نیز قرار گرفته است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا