گوشی اچ تی سی Breeze در حال توسعه است

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شرکت اچ تی سی در نمایشگاه MWC 2018 از پرچمدار آینده خود رونمایی نخواهد کرد. این شرکت تایوانی ابتدای امسال از گوشی هوشمند اچ تی سی U11 Eyes رونمایی کرد. چند روز پیش خبری مبنی بر توسعه گوشی میان رده دیگری توسط این برند با پردازنده اسنپدراگون 625 منتشر شده بود.

امروز افشاگر معروف دنیای تکنولوژی یعنی ایوان بلس مشخصات فنی دستگاه اقتصادی اچ تی سی Breeze را منتشر کرده است. بر اساس اعلام بلس این دستگاه به نمایشگر 5.5 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود. قدرت این دستگاه را پردازنده مدیاتک تامین خواهد کرد. 

گوشی اچ تی سی Breeze

اچ تی سی برای این محصول خود 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند. انرژی گوشی اچ تی سی Breeze را یک باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر با ظرفیت 2730 میلی آمپر تامین خواهد کرد.

ایوان بلس اشاره ای به نسخه اندروید مورد استفاده در این محصول نکرده است ولی انتظار داریم گوشی اچ تی سی Breeze به صورت پیش فرض به اندروید اوریو مجهز شود. در حال حاضر تصویری از طراحی این دستگاه منتشر نشده است و نمی دانیم این دستگاه با چه نامی روانه بازار می شود.

احتمال استفاده از طراحی مشابه محصولات سری U در این دستگاه وجود دارد. معرفی یک دستگاه اقتصادی توسط شرکت اچ تی سی می تواند تصمیم مناسبی محسوب شود چراکه می تواند طیف جدیدی از کاربران را ترغیب به خرید محصولات این برند کند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا